Farsdagsgave?

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Hva har dere tenkt å gi/gjøre?
 
Eldstemann tegner en tegning, så får han sove lenge.. ;-) gave nok det
 
Kake? Han hadde bursdag igår, så han fikk gave da:)
 
Trådløse øretelefoner (har tenkt å kjøpe det uansett) også har jeg tenkt å bake boller.

Kaffe på senga har vi hver helg, bytter på å lage. Sove lenge får han ikke, helgene er mine :D
 
her har de to store bestemt at de skal lage dessert til pappan og spaghetti bolognese. (blir sikkert med masse hjelp fra meg) mellomste har alt skrevet handleliste :)
 
Var innom en gjeng med butikker i dag for å finne en sånn "verdens beste pappa kopp" i dag, men fant ingen. Han ønska seg det til å ha på jobben, for det hadde alle andre unntatt han. Han måtte drikke kaffen sin i pappkrus :p Så skal leite litt mer på torsdag etter jobb. Gøy for han å ha når han skal jobbe igjen etter pappa perm. Ellers blir det vel frokost på senga, få lov til å sove lenge. Åsså må jeg vel bake fastelavensboller! Det ønsker han seg alltid når det er noe spesielt :p
 
Han skal få lov til å sove lenge, få kake på sengen og en liten gave :)
 
Var innom en gjeng med butikker i dag for å finne en sånn "verdens beste pappa kopp" i dag, men fant ingen. Han ønska seg det til å ha på jobben, for det hadde alle andre unntatt han. Han måtte drikke kaffen sin i pappkrus :p Så skal leite litt mer på torsdag etter jobb. Gøy for han å ha når han skal jobbe igjen etter pappa perm. Ellers blir det vel frokost på senga, få lov til å sove lenge. Åsså må jeg vel bake fastelavensboller! Det ønsker han seg alltid når det er noe spesielt :p
Gi beskjed om du finner en sånn kopp!;) for det er jeg på jakt etter også! Lykke til :)
 
Han har sett på en genser en stund, men av en eller annen grunn får han aldri kjøpt seg den. Tenker vi skal gjøre det for ham :) Og så skal storebror få tegne en tegning eller lage et kort, og så baker jeg en sjokoladekake.
 
Gi beskjed om du finner en sånn kopp!;) for det er jeg på jakt etter også! Lykke til :)
Jeg så en pappa-kopp på Feel igår, men den sto det bare pappa på.
 
Var innom en gjeng med butikker i dag for å finne en sånn "verdens beste pappa kopp" i dag, men fant ingen. Han ønska seg det til å ha på jobben, for det hadde alle andre unntatt han. Han måtte drikke kaffen sin i pappkrus :p Så skal leite litt mer på torsdag etter jobb. Gøy for han å ha når han skal jobbe igjen etter pappa perm. Ellers blir det vel frokost på senga, få lov til å sove lenge. Åsså må jeg vel bake fastelavensboller! Det ønsker han seg alltid når det er noe spesielt :p
Jeg har tidligere kjøpt sånn kopp på Norli. Og i dag kjøpte jeg en på Ark. Men den fra Ark hadde også bart på seg. Ikke sikkert den passer for alle.
 
Jeg har tidligere kjøpt han boken "Pappahjerte -fra ungkar til far", den fikk han tidlig siden han er bortreist med jobben nå i helgen. Den falt visst veldig i smak.
I dag kom jeg over en tøff kopp og en liten, søt bamse som jeg bare måtte kjøpe. Bamsen hadde t-skjorte med teksten "super pappa". Og syntes koppen passet så fint siden vi har en litt intern om bart.
 
Jeg har tidligere kjøpt han boken "Pappahjerte -fra ungkar til far", den fikk han tidlig siden han er bortreist med jobben nå i helgen. Den falt visst veldig i smak.
I dag kom jeg over en tøff kopp og en liten, søt bamse som jeg bare måtte kjøpe. Bamsen hadde t-skjorte med teksten "super pappa". Og syntes koppen passet så fint siden vi har en litt intern om bart.
Hvor kjøpte du bamsen, da?:)
 
Hvor kjøpte du bamsen, da?:)
Bamsen ble også kjøpt på Ark. :)
Den stod på utstilling sammen med koppen i inngangspartiet, så da klarte jeg ikke å gå forbi uten å kjøpe det med. :)
 
Jeg har tidligere kjøpt sånn kopp på Norli. Og i dag kjøpte jeg en på Ark. Men den fra Ark hadde også bart på seg. Ikke sikkert den passer for alle.
Hehe, bart passer jo perfekt! Siden han hver bidige november bare MÅÅÅ anlegge bart. (Selv om han selvfølgelig ikke passer det i det hele tatt :p) Har vert innom både Nille, som alltid pleier å ha (men de hadde bare bestemor/bestefar) og div bokhandlere, må nok bare ta meg en runde til tenker jeg. Kanskje de bare var litt treige med å få fram farsdagsstæsjet.
 
Mobildeksel m mange bilder av ungen på
 
Jeg skulle jo ikke kjøpe noe. Men fant putetrekk som det står verdens beste pappa på, så klarte ikke la være.
 
Jeg og guttaboys har vært å kjøpt nytt badehåndkle til han siden han insisterte på å bruke noen gamle stygge som absolutt ikke matchet badet (jeg er håpløs ja). Så har vi kjøpt kort, skal lage frokost og muffins og håndavtrykk med tilhørende dikt. Storebror gleder seg masse og skulle ønske det var i morgen (mest pga. muffinsene da....)
 
Back
Topp