Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gi beskjed om du finner en sånn kopp!Var innom en gjeng med butikker i dag for å finne en sånn "verdens beste pappa kopp" i dag, men fant ingen. Han ønska seg det til å ha på jobben, for det hadde alle andre unntatt han. Han måtte drikke kaffen sin i pappkrusSå skal leite litt mer på torsdag etter jobb. Gøy for han å ha når han skal jobbe igjen etter pappa perm. Ellers blir det vel frokost på senga, få lov til å sove lenge. Åsså må jeg vel bake fastelavensboller! Det ønsker han seg alltid når det er noe spesielt
![]()
Gi beskjed om du finner en sånn kopp!for det er jeg på jakt etter også! Lykke til
![]()
Jeg så en pappa-kopp på Feel igår, men den sto det bare pappa på.Gi beskjed om du finner en sånn kopp!for det er jeg på jakt etter også! Lykke til
![]()
Jeg har tidligere kjøpt sånn kopp på Norli. Og i dag kjøpte jeg en på Ark. Men den fra Ark hadde også bart på seg. Ikke sikkert den passer for alle.Var innom en gjeng med butikker i dag for å finne en sånn "verdens beste pappa kopp" i dag, men fant ingen. Han ønska seg det til å ha på jobben, for det hadde alle andre unntatt han. Han måtte drikke kaffen sin i pappkrusSå skal leite litt mer på torsdag etter jobb. Gøy for han å ha når han skal jobbe igjen etter pappa perm. Ellers blir det vel frokost på senga, få lov til å sove lenge. Åsså må jeg vel bake fastelavensboller! Det ønsker han seg alltid når det er noe spesielt
![]()
Hvor kjøpte du bamsen, da?Jeg har tidligere kjøpt han boken "Pappahjerte -fra ungkar til far", den fikk han tidlig siden han er bortreist med jobben nå i helgen. Den falt visst veldig i smak.
I dag kom jeg over en tøff kopp og en liten, søt bamse som jeg bare måtte kjøpe. Bamsen hadde t-skjorte med teksten "super pappa". Og syntes koppen passet så fint siden vi har en litt intern om bart.
Bamsen ble også kjøpt på Ark.Hvor kjøpte du bamsen, da?![]()
Hehe, bart passer jo perfekt! Siden han hver bidige november bare MÅÅÅ anlegge bart. (Selv om han selvfølgelig ikke passer det i det hele tattJeg har tidligere kjøpt sånn kopp på Norli. Og i dag kjøpte jeg en på Ark. Men den fra Ark hadde også bart på seg. Ikke sikkert den passer for alle.