Farsdagsgave/oppmerksomhet til kommende far

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg har så lyst til å overraske han med noe, men er usikker på hva. Dette blir første barnet og selv om barnet ikke blir født før i slutten av Mai så er han jo barnefaren, så vil gi han en oppmerksomhet/gave på farsdagen 12 November[emoji173]️

Noen som har tips?
 
Jeg har tenkt det samme [emoji5] Kjøpt et par babysokker som står «I [emoji173]️ DAD» på, og en liten body med bamsehode og teksten «I know you love me» på. Tenkte å bake boller til han også, siden han er så glad i det! Neste år blir det nok litt mer farsdagsgave enn i år, men tenkte det kunne være kjekt med en liten oppmerksomhet [emoji5]
 
Første graviditet gav jeg han en «pappakopp» på farsdag, tror jeg.
 
Ahh.. Jeg minnes den tiden da vi hadde overskudd til å feire mors- og farsdag. :knegg:

Første farsdag var superstas, jeg bakte og hadde både kort og gave.

Nå for tiden pleier den vi feirer å få sove lenge på mors- og farsdag. Den gjeveste gaven en forelder kan få! laughing6
 
Ahh.. Jeg minnes den tiden da vi hadde overskudd til å feire mors- og farsdag. :knegg:

Første farsdag var superstas, jeg bakte og hadde både kort og gave.

Nå for tiden pleier den vi feirer å få sove lenge på mors- og farsdag. Den gjeveste gaven en forelder kan få! laughing6

Når man har barn, så er å få sove lenge den beste gaven man kan få :D
 
Ahh.. Jeg minnes den tiden da vi hadde overskudd til å feire mors- og farsdag. :knegg:

Første farsdag var superstas, jeg bakte og hadde både kort og gave.

Nå for tiden pleier den vi feirer å få sove lenge på mors- og farsdag. Den gjeveste gaven en forelder kan få! laughing6

Som jeg skulle sagt det selv:)
 
Her blir det en pappabok fra lille i magen og en custom made nøkkelring med personlig tekst fra bonusen[emoji173]️
 
Her reiste han ut på 5 ukers jobb for nesten en uke siden. Fikk alle tre ungene til å tegne hvert sitt kort til han og perle hvert sitt perlebilde til han. Tror han kommer til å bli veldig gla, da han setter pris på det man lager selv. Han fikk pakken med seg på jobb med beskjed om å vente med å åpne til farsdag.
 
Back
Topp