Marihøns Mai <3 ♡ Maibarna ♡ Desemberskatter 2016 7 Okt 2015 #1 er den 8 november i år og jeg vil gjerne gi han noe Han ønsket seg pannekaker men vil gi litt mer, har dere noe tips? Hva gjør dere?
er den 8 november i år og jeg vil gjerne gi han noe Han ønsket seg pannekaker men vil gi litt mer, har dere noe tips? Hva gjør dere?
BitiLiten ❤️ mamma til 2 maiskatter ❤️ ♡ Maibarna ♡ 7 Okt 2015 #2 Bok, bilder av han og barnet/barna (husker ikke om du har flere). Et koselig kort og frokost på senga
Bok, bilder av han og barnet/barna (husker ikke om du har flere). Et koselig kort og frokost på senga
Marihøns Mai <3 ♡ Maibarna ♡ Desemberskatter 2016 8 Okt 2015 #4 Han er desverre plaget av dysleksi, så jeg må lese for han, har lest Alex Rosén boka for han <3
MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke 2019 8 Okt 2015 #5 Har ikke tenkt så langt, men han får sikkert en liten ting. Han fikk gave i fjor også, men jeg fikk ingenting på morsdagen. Hmmmmm
Har ikke tenkt så langt, men han får sikkert en liten ting. Han fikk gave i fjor også, men jeg fikk ingenting på morsdagen. Hmmmmm
Azu Mamma til tre godunger. <3 Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017 Novemberbarna 2021 9 Okt 2015 #6 Vi kommer nok ikke til å bruke energi på den dagen. Han har bursdag på Halloween, så da får han mer enn nok gaver og oppmerksomhet.
Vi kommer nok ikke til å bruke energi på den dagen. Han har bursdag på Halloween, så da får han mer enn nok gaver og oppmerksomhet.
F Frozen Forelsket i forumet 11 Okt 2015 #7 Har kjøpt et smykke med 'dad, I love you to the moon and back' Kanskje vi finner på en annen liten ting ved siden av
Har kjøpt et smykke med 'dad, I love you to the moon and back' Kanskje vi finner på en annen liten ting ved siden av
O Otuko Betatt av forumet 12 Okt 2015 #8 Her lager vi en god frokost og kanskje kake eller muffins til senere på dagen. Vi kjøper stort sett ikke gaver på farsdag/morsdag.
Her lager vi en god frokost og kanskje kake eller muffins til senere på dagen. Vi kjøper stort sett ikke gaver på farsdag/morsdag.