Farsdag!

Liljepia90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Noen som har noen kjekke tips til hvordan gjøre stas på pappaen til farsdag? Noen pappaer har vel barn fra før i tillegg mens andre har høygravide kjærester eller helt ferske babyer den dagen.

Er litt blank på hva jeg skal finne på for noe og det er liksom ikke noe spesielt han trenger.

Hva tenker dere andre å finne på eller gi? :happy:
 
Pappaen her i hus får et minilerret som jenta på 2 har tegnet på med tusj :) Synest det er tullete at jeg skal gå på butikken å kjøpe dyre gaver til han. Han er jo ikke min far? Gaven skal jo vere fra barnet/barna, og det er det hun klarer å lage :) Så blir det nok frukost på senga og sånn også ;-)
 
Tenker også man kommer langt med litt kos og oppmerksomhet- eller en god frokost/middag, noe søtt som kake, bakverk eller liknende :)
 
Morgenlevering er også veldig kjekt:) Vi har et barn fra før, og hun syntes det var veldig gøy å velge ut et par happy socks selv i fjor. Ellers enig i at man fint kan begrense det litt. Synes det kan ta litt av. Nok av bursdager og jul og andre gaver gjennom året. Skal jo være mest en oppmerksomhet, og synes i alle fall det er koselig når barnet (etter hvert) har laget eller på annen måte deltatt i gaven.. Men er jo opp til hver og en hvor mye man synes passer og hva man har lyst til:)
 
Har aldri vært spesielt opptatt av eller feiret farsdag i vår familie, ikke i mannens familie heller. Merker at jeg har lyst til å markere den i år, mest sannsynlig har babyen kommet da. Men blir uansett bare en liten oppmerksomhet for å markere farsrollen. Men heller ikke helt sikker på hva...
 
Er førstegangsfødende, og han har ikke barn fra før. Har bestilt navnesmykke (armbånd) med mitt og datters navn på. Håper hun er kommet ut til da, farsdagen er rett før termin.
 
Tenker kanskje at det blir en liten oppmerksomhet i form av truser e.l. som lillesøster på 2 er med å plukker ut, og et hjemmelaget kort. Tenkte egentlig å kjøpe et spill til han, men han får vente til jul med det :D
 
Her får han et par joggesko, fordi han trenger det. Han pleier alltid å få en liten oppmerksomhet, syns det er stas å få noe selv på morsdagen så da skulle det bare mangle at han får noe til farsdag. Selv om han ikke er min pappa så er jeg veldig glad han er far til mine barn, og jeg syns det er en fin mulighet å vise at man setter pris på hverandre :happy:
 
Her har nok ikke baby kommet før farsdagen og dette er vårt første barn, men tenker å gjøre litt stas på han. Han er jo pappa allerede, selv om baby fortsatt er i magen. :happy: Tenker han skal få frokost på senga og en bitteliten oppmerksomhet. Bare for å vise at jeg setter pris på han :Heartred
 
Tenker det blir morgenlevering enkelt og greit. Aner ikke om baby har kommet heller.
 
Irriterende når smiley ikke vises, jf innlegg over :p
 
Vi pleier å lage en kake :) alltid fint med en unnskyldning for nettopp det :D
 
Jeg fant ett skikkelig koselig kort på bokhandler. Men har litt lyst å kjøpe en søt ting også, tenkte noe babyklær som står noe med verdens beste pappa eller noe slikt. Men jeg sliter med å finne noe. Vet dere om en nettside jeg kan bestille noe slikt fra? Jeg tror ikke baby kommer før farsdag men like etter. Han er pappa fra før av, men bruker desverre ikke å få noe fra datra Hannes :( så jeg har veldig lyst til å gi han noe som varmer godt i pappahjerte hans :Heartblue
 
Jeg fant ett skikkelig koselig kort på bokhandler. Men har litt lyst å kjøpe en søt ting også, tenkte noe babyklær som står noe med verdens beste pappa eller noe slikt. Men jeg sliter med å finne noe. Vet dere om en nettside jeg kan bestille noe slikt fra? Jeg tror ikke baby kommer før farsdag men like etter. Han er pappa fra før av, men bruker desverre ikke å få noe fra datra Hannes :( så jeg har veldig lyst til å gi han noe som varmer godt i pappahjerte hans :Heartblue
Tror HM pleier ha Body/sokker med I love dad på :)
 
Her får han et årsabonnement på pondus og er kris hvor det står " verdens beste pappa". I fjor fikk han en t-skjorte med lignende trykk.
 
I år for han frokost kort og brownies på sengen av jentene ❤️ iallefall planen, og 20 par sokker :joyful: han har maset i en mnd nå om at alt han ønsker seg til jul er sokker. Mn han har startet med å ta mine sokker.. Å d funker ikke å vente så lenge da..:woot: Mn ellers syns jeg ikke så mye om kjøpe presset. Nok med et hjemme laget kort og noe som viser at vi setter pris å han ❤️
 
Rakk ikkje å poppa ungen før farsdagen, dessverre. Men kjøpte likevel hjerte-melkesjokolade og lagde eit provisorisk kort mens mannen var på badet i dagtidleg. Stilte opp med kaffi, kort og raud sløyfe rundt sjokolade-eska. Mannen hadde overhodet ikkje fått med seg at det var farsdag, og på ingen som helst måte tenkt at det angikk han litt meir i år enn tidlegare år. Så han vart mildt sagt overraska og VELDIG glad! Skulle ikkje noko meir avansert til enn som så :D:angelic:
 
Back
Topp