Farsdag!

Jeg har akkurat bestilt en kopp med fotavtrykk og «pappa» på på Fotoknudsen. De har tilbud på kopper med eget bilde på. Så skal jeg lage et fint kort og kjøpe favorittsjokoladen hans.
 
Vi har det veldig morsomt med hvordan Trump kommuniserer, så jeg har bestilt en kopp fra eBay til han. I tillegg har jeg bestilt noe lakrissjokolade som han elsker. Kommer aldri til å forstå akkurat det med at det skal være godt og blande de to smakene, men han om det!:hilarious:

Screenshot_20201014-113933_eBay.jpg
 
Her blir det adventskalender fra kaffebox i farsdagspresang, samt tegning fra 2-åringen selvsagt :) tar igjen litt siden han ikke fikk noe farsdagspresang i fjor, da jeg lå på sykehuset med HG på farsdagen, samt før og etter ;-)
 
Her i huset har vi pappa kopper, ett nydelig kort med masse tekst, han har fått sokker osv.
 
Jeg kjøpte «jeg elsker deg pappa» bok med Petter kanin. Det er en barnebok, så er jo sånn sett en gave til mini, men gir den til pappaen på farsdagen.

Lillegutt elsker å lese med pappaen sin, så denne ideen stjeler jeg til årets farsdag :D
 
Nærmer seg farsdag igjen. Tar gjerne i mot flere tips her!
 
Back
Topp