Farsdag!

Jeg har bestilt kopp med bilde av han og baby og selvfølgelig teksten verdens beste pappa :) Har også bestilt bilde av baby som jeg skal ramme inn så han kan ha dette på kontoret ;)
 
Jeg har lyst til å lage en kopp med fotavtrykket til babyen som han kan ha på kontoret. :)
Hvordan har du overført fotavtrykket til koppen?:)
Jeg har bestilt kopp med bilde av han og baby og selvfølgelig teksten verdens beste pappa :) Har også bestilt bilde av baby som jeg skal ramme inn så han kan ha dette på kontoret ;)
Hvilken side har du bestilt fra?:)
 
Storesøster skal velge ut noe han skal få og så skal jeg bestille kopp med bilde av han som holder begge ungene
 
Hvordan har du overført fotavtrykket til koppen?:)

Hvilken side har du bestilt fra?:)
Jeg har ikke bestilt enda, men skal sjekke ut Japan foto, Fotoknudsen osv. Rent praktisk tenkte jeg å kjøpe svart fingwrmaling og en sånn liten skumrulle, også male foten mens han ligger på stellebordet. Så presse foten mot et litt tykt papir. Så scanne inn bildet med en mobilapp jeg har, og laste det opp som bildefil til bestilling av kopp på en av de foto-nettsidene. :)
 
Jeg har ikke bestilt enda, men skal sjekke ut Japan foto, Fotoknudsen osv. Rent praktisk tenkte jeg å kjøpe svart fingwrmaling og en sånn liten skumrulle, også male foten mens han ligger på stellebordet. Så presse foten mot et litt tykt papir. Så scanne inn bildet med en mobilapp jeg har, og laste det opp som bildefil til bestilling av kopp på en av de foto-nettsidene. :)
Jaaa var rent praktisk jeg lurte. Takk for godt tips:happy::happy:
 
I fjor lagde jeg fotobok med bilder av han og storesøster fra fødsel og frem til da. Tenker å gjøre det samme nå, bare fra forrige farsdag og frem til denne farsdagen ❤️
 
Jeg vurderer adventskalender med sjokolade i, med bilde av Snorre på utsiden (se link).
Og gjerne et bilde av Snorre som han kan henge på plassen sin på jobb.

https://www.japanphoto.no/adventskalendere
(
Bestilte en sånn for noen år siden og var fornøyd med resultatet).
 
Litt over 1 mnd til farsdag! Er mange blodferske pappaer nå, blandt annet kjæresten min.

Tips til hva som er gode farsdagsgaver?:)
her pleier han å få adventskalender, type lakrids eller noe sånt :D tegning fra storesøster i tillegg :happy:
 
coolstuff.no har en egen kategori for farsdag om man ønsker noe litt morsomt eller nerdete :)
 
Jeg kjøpte «jeg elsker deg pappa» bok med Petter kanin. Det er en barnebok, så er jo sånn sett en gave til mini, men gir den til pappaen på farsdagen.
 
Jeg endte opp med å kjøpe "den store pappaperm boken", samt en kopp med bilde av dem hvor det står verdens beste pappa, et bilde med ramme til kontoret og et mummipappa kort :)
 
Back
Topp