Farsdag

Bøllefrø<3

Glad i forumet
Septembergull'17
Septemberbarna 2019
Noen som har tips til hva man kan kjøpe til den nye pappaen til søndag?

Jeg tenkte kjøpe hansker, som kan logge i vognen. Han roter bort allting og da kan han ha faste trillehansker :)

Første farsdag ga jeg et kort fra lillebaby, et par nye boksere og spanderte middag ute [emoji4]
De andre gangene har det vært litt småting han trenger, men aldri gidder å kjøpe som en hvit v-hals tskjorte, nytt belte osv :) Og blomster såklart.

Iår skal han få et par skinnhansker fra Morris fra gutta og blomster fra meg :)

Får skinnhansker, sove lenge og så dekker guttene på frokostbordet. Vi pleier å ha vafler og kakao til frokost på far- og morsdag[emoji4]

Kjøper bare noko lite - i år har eg kjøpt Comfy balls boxershorts. I fjor var det ullsokker [emoji4]

Har kjøpt nøkkelknippe i skinn med navnet hans på.

Jeg skal kjøpe juleflax( sånn stor) til både samboer og pappaen min. Bare håper de ikke vinner noen store summer:P

Har fått gravert navnene til gutta på et armbånd som vi gir i farsdagsgave. Får håpe han liker det!

Supporterdrakt til mini for fotball laget hans, så de kan matche, han har snakka på det men ikke kommet seg så langt.
Tenkte å kjøpe kort, henge opp noen vimpler i taket og prøve å få bakt litt sjokoladekake.

Tøfler :) Er gulvkaldt, og etter at frøkna kom til verden er vi jo mye mye mer hjemme enn vi var før så trengte det ikke da.

Back
Topp