Farsdag

FrøkenPK

Flørter med forumet
Har noen av dere tenkt på å gi den kommende pappaen en oppmerksomhet på farsdagen? Jeg sitter her med det ene tegnet etter det andre på at fødsel nærmer seg (termin 19/11), så det kan godt hende han er pappa før søndag, men jeg har ikke fikset en farsdagsgave enda.
Har dere noen tips evt? Jeg er ikke så fan av store, dyre gaver (det kjøpes nok sånt), men en liten oppmerksomhet?
 
Jeg tenkte å gi en liten oppmerksomhet til den kommende pappaen ☺️ Har termin 18 så spørs om han blir pappa før søndag, men han skal få noe likevel. Har kjøpt ullvangsokker (fryser alltid på bena) som er kjekke å ha til fremtidige trilleturer. Så vet jeg ikke mere hva jeg skal gi, mulig jeg kjøper par flasker spesialøl og noe godis :happy:
 
Jeg kjøpte bare en liten oppmerksomhet for moro skyld. :) En bambusboxer fra Tufte (er ikke boxere typisk farsdagsgaver?), og noen litt bedre alkoholfrie øl fra mikrobryggeri. Skrev at det var fra -kallenavnet til baby-. Han får jo ikke drukket siden han kan komme til å kjøre meg til føden. :)
 
Her får mannen alltid spesial juleøl kjøpt på polet. Forskjellig fra år til år. Greit å få noe drikkelig el spiselig, alt annet har han jo...
 
Har også hatt litt tegn her, men er vel for mye å håpe på fødsel i helgen:p hehe

Tenkte jeg skulle stikke bort på Europris en tur i morgen å kjøpe en kopp med "Verdens beste pappa" e.l., og fylle den opp med Daim :) også ville han visst ha rullekake, men den baker han selv:p
 
Jeg har ikke kjøpt noen direkte farsdagsgave siden jeg ikke tror lille har kommet til da men har kjøpt en slags fødselsgave:) Verdens beste Pappakopp, hakkespettboken for nybakte fedre(eller hva den het?) pluss en del snaks han er glad i som han kan spise på føden/barsel:)
 
Kjøpte en verdens beste pappa kopp på Nille og en pakke toffiffe. Men trur IKKe han vil feire enda siden han sier selv han ikke er "pappa"" enda.
 
Da jeg gikk gravid, kjøpte jeg en fin "pappa-kalender" til ham på bokhandelen.
Den kostet rundt 200 kr, og har en fin liten tekst hver dag. :)
 
Vi har barn fra før så med mindre vi er på føden så feires det kun med kort og kake her i morgen :)
 
Vi er ikke så opptatt av sånne dager, men hadde jo vært hyggelig om han ble far for andre gang i dag da. Ellers får han ingenting, men når barna blir eldre er det sikkert hyggelig med kaffe på senga og tegninger til pappa, tenker jeg :)
 
Har kjøpt en kopp og fylt med yndlingssjokoladen hans, men den får han ikke før snuppa er født :p har termin i dag, så det hadde vært koselig om han ble pappa på farsdagen, men jeg tviler...
 
Back
Topp