Farsdag :)

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Feirer dere farsdag? Hva skal dere eventuelt gi i gave? :) Dere som venter første barnet gir dere noe til den kommende pappaen? :)
Her skal han få pappa kopp av vår sønn, kanskje en kake og noe godis :)

Pleier ikke å gjøre så mye siden mannen også har bursdag i november. Vesla tegner et kort, så lager vi kanskje noe godt til frokost. Noen ganger blir det en liten gave.

Hadde egentlig ikke tenkt tanken før det ble tatt opp her for noen dager siden, men jeg har funnet en body på Etsy som jeg har lyst til å gi enten da, til jul eller fødsel :)
6216174f90fd5a707307bab71f33e895

Tenkte å kjøpe eller bake en kake. Men vet ikke helt hva jeg skal gi. Men jeg får litt tid om 1,5 ukes tid :)

Jeg er førstegangs og tenkte å vente til han faktisk er pappa (neste år), og da vil jeg gjøre noe stort ut av dagen :) ❤️ Vet ikke hva da :p

Pleier ikke å gjøre så mye siden mannen også har bursdag i november. Vesla tegner et kort, så lager vi kanskje noe godt til frokost. Noen ganger blir det en liten gave.
Her hender det at bursdagen hans havner på farsdag xD Pleier stort sett bare å lage kake og kjøpe noe snop :) Men kom endelig over en pappa kopp :) Så da får han den av mini :)

Der spør du godt! Hmm.. er førstegangs, men tror alikevell jeg vil gi han en liten ting allerede i år!
Ettersom han er så ufattelig hjelpsom til meg som sliter/slet med både kvalme, bekkenløsning, blodtrykksfall, besvimelser osv.. Merker allerede at han tar farsrollen på alvor, han kjøper til og med mamma klær hehe :D

Kommer ikke til å gjøre noe ut av dagen i år :)

Back
Topp