Farsdag

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Om to uker er det farsdag, skal dere markere det og eventuelt hvordan?

Jeg har litt lyst til å gjøre litt stas på samboeren min den dagen, selv om mini fortsatt er i magen. Tenkte å bake kanelboller til han (han elsker kanelboller), også lurte jeg på å kjøpe en artig bok om det å bli far til han. :)

Jeg har også lyst å gjøre noe ekstra! Tror ikke han forventer noe siden lille fortsatt er i magen, men har kjøpt en gave til han, og tror jammen jeg også skal bake kanelboller :D

Jeg har kjøpt en blå kopp som det står pappa på og en bok som heter "verdens beste pappa".

Forfatteren av boken forklarer på en humoristisk måte hvordan du som førstegangsfar skal gå frem, fra unnfangelsen, via graviditet og fødsel til du kan plante det første lyset på nykommerenes bursdagskake. Boken inneholder faktastoff om fosterets utvikling, fødsel, barnestell, utstyr og samvær. Har henvisninger til internettsider, litteraturliste og stikkordregister.

Jeg vurderer også å bake en kake :)

Jeg har kjøpt en blå kopp som det står pappa på og en bok som heter "verdens beste pappa".

Forfatteren av boken forklarer på en humoristisk måte hvordan du som førstegangsfar skal gå frem, fra unnfangelsen, via graviditet og fødsel til du kan plante det første lyset på nykommerenes bursdagskake. Boken inneholder faktastoff om fosterets utvikling, fødsel, barnestell, utstyr og samvær. Har henvisninger til internettsider, litteraturliste og stikkordregister.

Jeg tror det er den samme boken jeg har sett på :P

Den har mannen min! Vanvittig morsom :D

Den har mannen min! Vanvittig morsom :D

Så bra!!

Jeg har prøvd å få gubben til å lese litt om babyens utvikling og om det å være en forelder. Men han nedprioriterer det hele tiden.. Han er kjempe søt og snakker med magen og koser med magen flere ganger om dagen, men akkurat det å lese seg opp og å forberede seg har vært en utfordring for han..

Når jeg leste hva denne boken handlet om og hvordan den var skrevet tenkte jeg det var verdt et forsøk :D Han vil både kunne le og få viktig informasjon ut av boka :D krysser fingrene for at den blir satt pris på :D

Her blir nok dagen behørig markert av de to andre. Kake må det nok bli dobbelt opp med iom at eldstemann blir 18 år dagen etter farsdag.

Nei, har ingen planer om farsdagsfeiring. Men vi får se.. Kan jo hende jeg slår til med ekstra god middag eller bakst. Evt kafetur:-)

Det har jeg ikke tenkt på enda. :-P
Frokost på senga hører iallfall med, så får vi se hva vi finner på fra de andre barna. :)

Back
Topp