Farsdag

Ja, han får alltid gave til farsdagen :-) Det blir ofte en bok, en cd, film eller tykke sokker + at ungene lager noe til ham.

Nei, han fortjener ingenting.

Nope. Han flytta mange timer unna og husker knapt nok bursdagene våre, så der har jrg gitt opp.

Farsdagen er for pappaer, og han som lagde meg fortjener ikke den tittelen så nei, ingen oppmerksomhet herfra .

Ja. Han får som regel et par hjemmestrikkede sokker. en pakke med boxere eller noe sånt kjedelig som han har bruk for :P

Mitt forhold til min far er litt komplisert, så jeggjør ikke det. Men jec sender han gjerne en melding og gratulerer, ønsker han en fin dag og sier ett fint ord eller to :)

8 november :) måtte Google når jeg så tråden :P
Haha takk å lov! Ble redd det var i dag.

Pappa pleier få en liten oppmerksomhet. Tar han gjerne med ut å spiser etc. Sambo får en liten gave fordi jeg syns han er så god en pappa for kidsa våre.

Pappan min får et lys på grava si. Samboeren og pappan til jentene får vel noe rart, ikke helt funnet ut enda, selvom han hinter fælt :p :)

Alt etter som. I år fikk han det på forskudd. Da fikk han brodder til å tre på skoene når han går ute på vinteren. F.eks opp og ned bakken til/fra fjøset. Han er over 70 år så han bør ikke knekke noen bein ;)

Pappaen til junior aner e ikke ka han ska få. Må prøve å finne på noe sammen med junior.

Har kjøpt Tskjorte med "Hvis morfar ikke kan fikse det kan ingen", samt et deksel til mobilen hans. Siste er bare en tullegave, han kommer neppe til å bruke det. Det er gjennomsiktig med en ølseidel bak, med væske i som flyter rundt. Pappa er veldig glad i øl. ;)
Begge tingene er kjøpt på ebay.

Back
Topp