Farsdag

Takk for påminnelsen! Helt glemt. Blir nok å kjøpe marsipankake som han er så glad i, få storesøster til å lage eller tegne noe til han og litt blomster og kos ❤️

Tror det blir noe godt mat til pappa her. Kanskje skal lage ribber siden han liker det og de selger det allerede i alle matbuttiker :)

Mannen her får kombinert fødegave og farsdagsgave, et par boots fra Timbaland(?) som jeg så han titta litt ekstra på her om dagen ;-) Hvis ikke jeg får tak i dem (var i sverige) så blir det en av dem nye klokkene fra DW :)

Vi har aldri brydd oss om farsdager og morsdager så i kommer ikke til å gjøre noe

Her blir det kake og gave :-)

Kjøpe YX koppen frå ongane t mannen. Ska "feira" med min familie, så der kjøpe eg YX kopp t far min, bror min kjøpe bloma og søster mi kjøpe kaka. Då har me alle bidratt :P

Har kjøpt "father" kopp og hårvoks.. Tenker han blir fornøyd då :) han var litt bekymret for om at farsdagen skulle vær denne helgen.. Isåfall hadde han ikkje fått nåkke(tror han) :P mat og kake tror eg han får lage sjøl, baby kommer jo aldri!

Har kjøpt en probat tskjorte men klarer nok ikke vente til søndag med å gi den :P

Han reiser på en spillejobb i Nederland den helgen, så det får holde som farsdagspresang. Blir nok et kort og en kake når han kommer hjem :-)

her blir det gjort litt ekstra stas på middagen også skal jeg bake en kake han liker :)

Har kjøpt et kort. Har tulla med at dattera vår skal kjøpe slips til han. Får se om jeg ikke finner en liten ting. Han skal på jobbtur den helga og jeg skal mest sannsynlig til hytta med foreldra mine så det blir ikke noen stor feiring akkurat.

Back
Topp