Farsdag

Når er det?:p
 
Tips: Et bilde av far og barn? Avtrykk av hånd/fot? Kopp el. Med pappa på? Vet det finnes sånne spesielle bøker på bokhandel til mamma/bestemor/pappa osv osv...:)
 
Nå har jo vi feiret noen farsdager (og morsdager), men bruker ikke å kjøpe all verden, en symbolsk ting somregelt. Storebror lager kort, jeg lager frokst, baker en kake/ kjøper en og god middag. . allt etter sånn også koser vi oss sammen! Er så mange dager der vi stresser rundt, så da er det ekstra deilig med en kosedag, der vi setter litt ekstra pris på hverandre :)
 
Så faktisk på den rammen i går.....m blir nok ikke samme effekt i en gravemaskin....:p
Haha:) Det skjønner jeg. Haha.
Men fin å ha hjemme kanskje?

Er redd den kan være litt for "femi" for han. Vet at han ikke er så glad i dill dall, så mulig jeg må tenke ut noe annet :eek:

Følger med her inne for tips :rolleyes::anyone
 
Jeg og lurer på denne. På morsdagen i fjor så kom han med noe kommentarer om at det var feil at svogeren hans kjøpte til fruen sin, på vegne av ett-åringen, det er jo ungene som skal finne på noe mente han. Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal finne på, først skal jeg få forkjølelsen til å slippe, så vri hjernen.
 
Jeg skal kjøpe noe kjøkkenutstyr/gastronomisk leke til mannen, som han har sagt at han ønsker seg lenge. Har vel vært et hint om julegave, så gjør det gøy å kunne gi det nå.
Om barnet vårt skulle lage noe, så blir det bæsjebleie, eller grøtflekker på veggen. :p
Jeg håper jo jeg kan få i det minste noen blomster på morsdagen, og ikke bare barnelaget kort, en kongle med fyrstykkbein og kake med gummiormer. Selvom det er hjertlig velkomment det også. ;)
 
Siden vi ikke lenger er et par, så har jeg tenkt å gi han noe jeg vet at han vil sette pris på, og som han kan gjøre en helg han ikke har guttungen, så jeg skal rett og slett fikse ølsmaking for han og beste kompisen hans :)
 
Kjøpt en kopp som de skal tegne på med tusj som kan stekes fast på koppen. Så den kan i oppvaskmaskin. :)
 
Siden vi ikke lenger er et par, så har jeg tenkt å gi han noe jeg vet at han vil sette pris på, og som han kan gjøre en helg han ikke har guttungen, så jeg skal rett og slett fikse ølsmaking for han og beste kompisen hans :)
Du er helt unik, kjære deg..! <3 <3
 
Første farsdag her så jeg og mini slår på stortromma :)
- Har kjøpt eva solo vannkoker (tilbud på kitcn på dem fram til jul), vi trengte ny uansett. Skal bytte den ut med den gamle og ha sløyfe av sånn gavebånd på den og se om han merker det. Vi har vannkokeren på kjøkkenbenken hele tida så han burde merke det :p

- Kjøpte et grusomt slips på fretex, bare på tull, alle pappaer må jo få slips/sokker til minst 17 farsdager :p

- Mini skal ha på seg siklesmekke fra Cubus hvor det står "I <3 daddy" eller noe i den duren.

- Jeg står opp med mini sånn at han kan sove så lenge han vil, selv om søndager egentlig er hans stå-opp-dag.

- og sist men ikke minst så skal vi ha koselig dekket bord med skikkelig søndagsfrokost klar når han står opp :)

Tror det blir veldig koselig :) og så satser jeg på at han husker det til det blir tid for første morsdag :p

Edit: teksten ble fryktelig stor av en eller annen grunn, men aner ikke hvordan jeg fikser det :/
 
La lista høyt j å så får j se hva som kommer tilbake på morsdagen..;) kjøpte den nye ulvang genseren til han, og har sendt inn bilde av de to på farsdagshilsen i avisa....:) så får j vel bake noe til helga...:) vi feirer alltid med våre fedre også så søndag blir nok en kakedag...:)
 
La lista høyt j å så får j se hva som kommer tilbake på morsdagen..;) kjøpte den nye ulvang genseren til han, og har sendt inn bilde av de to på farsdagshilsen i avisa....:) så får j vel bake noe til helga...:) vi feirer alltid med våre fedre også så søndag blir nok en kakedag...:)
Så utrolig koselig gjort! Tror jeg må kjøpe noe mer maskulint også, så da blir det vel kanskje innenfor det temaet du snakker om:) Tar meg en tur på xxl etterpå.
Elsker alle sånne dager hvor man kan gjøre litt ekstra stas på hverandre- og han er en fantastisk pappa, så han fortjener det også:) I tillegg har jeg tenkt å støpe avtrykk av babyene hender og føtter som han skal få. Blir jo egentlig en gave til oss begge det da.

Kake blir det her også- han elsker gulrotkake så da blir det den:)
 
Back
Topp