Farsdag... :)

Marthemor14_16

Elsker forumet
Septembermødre <3
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Kva gir du i farsdagsgave? Her er det første farsdagen så må jo gjere litt stas på pappaen! ❤️

Jeg har kjøpt en kopp hvor det står "verdens beste pappa", og han skal også få en slipsnål som han ønsker seg.

Tenkte å prøve på frokost på senga og gi han et bilde av han og sønnen :) Vi skal ha dåp på farsdag så blir ikke store feiringa av far :P

Har kjøpt en skjorte og en hårvoks fra frisøren. Han klager alltid over dem han kjøper i vanlig butikk :P

Pappaen til største skal få pondusbok og kake. Samboer aner jeg ikke. Hadde kjøpt ny kaffekanne, men han fikk den da vi kom hjem fra sykehuset, så burde vel finne på noe nytt... Men han er uansett borte på jobb, så blir nok ikke den store feiringen.. :-p Spise kake før han drar kanskje.....

Har kjøpt t-skjorte (på ebay) med trykket skrift: Pappa siden 2014. (Det er hans første farsdag)

Min pappa får innrammet bilde av lillegutt. Samboer får et fint skjerf og en kopp det står pappa på :)

Han skal få ei skjorte. Og så får han nok tegninger og kort i fra de to største barna. :)
Og så får jeg vel bake ei kake.

når er det? har ikke tenkt på det, men må jo gjøre stas på ham!

Han fekk handkle med verdens beste pappa og mansjettknappa med super pappa på når vesla vart født... :)
Kom på idag at han trenge ny pulsklokke så vurdera å slå til me det!

Pappaen hadde nettopp bursdag, så da gav jeg jo alt jeg kom på. Så til farsdagen blir det bare et bilde i ramme av meg og lillegutt. Gir det samme til min far også. Er jo snart jul og må finne på enda mer :P

Her blir det Ponudsboka og et par gode spesialøl tror jeg :)
Haha! Akkurat det pappa i hus får og! Han har sikla på den boka og veldig glad i litt mer smakfull øl i blant :-)

Då blir det skinnhanskar, boka til pappahjertet og ei ramme me bilde i til pappa! ❤️

Her skal jeg ta avtrykk av hånd og fot (får heldigvis hjelp) på lerret :) Lillemor sin hånd og fot altså :P ;)

Hadde tenkt med ut å kjøpe noe i dag, men snuppa har spist og spist i hele dag, så det ble ikke noe av. Har hvertfall et kort klart heldigvis :)

Back
Topp