Farsdag :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Hva gjør dere på farsdagen? Gjør dere stas på pappaene? Her ble det skikkelig søndagsfrokost med egg og bacon, gave og hjemmelaget kort. Resten av formiddagen har mannen brukt på å skru sammen seng, så nå fortjener han noen timer foran pc'n så han kan spille litt! Etterpå blir det kake, og det er jeg VELDIG klar for ;) ...egentlig alltid klar for kake jeg altså!

Her blir det ingen feiring. Skal ha visning her i dag. Og liker virkelig ikke sambo om dagen. Men det er en annen sak... :p

Han har fått gave av Herman men utover det en helt vanlig dag. Gir litt opp når han ikke gjør noen innsats på morsdag feks heller.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Kjæresten får kake, litt ekstra avslappingstid og en god middag. Og ikke minst et kort fra den lille. Og resten av dagen er avsatt til å ordne bilen klar til salg. Å gjøre dagen litt spesiell og si at vi setter pris på kjæreste/pappa er en liten ting å gjøre syns jeg;)

Her er det frokost på senga og gave, så er det opp å ordne klart for bursdag. For vi feirer dokka på farsdagen :) så vi bruker å ha huset fult av folk og koser oss med mat og kaker. Så far må dele dagen sin.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til med visning, bilsalg og bursdagsfeiring! :) Det skal ikke så mye til på farsdag og morsdag! Bare et lite kort og litt ekstra oppmerksomhet holder som regel! Mannen her i huset kjøpte kjøkkenmaskin til meg på min første morsdag; det var litt i overkant på en måte :b

Back
Topp