farsdag..

Lilleprins2011

Forelsket i forumet
Hva gjør dere for mannen på farsdagen?

Blir vel at han får sove lenge og frokost på senga[:)] Vi gir ikke noe gaver i år

Feirer MIN bursdag.... så den dagen er igrunn aller mest min, menneeh... (bursdag)kake?

Jeg har kjøpt god-lukt til han, men han reiser i nordsjøen, så frokost på sengen får han ikke denne gang.. Sist fikk han napoleonskake på sengen.. [:)]

Baker en kake, også får han bilde som ungene har malt. Kjøpte litt maling, og et lerret på Europris som jeg har fått ungene til å male og sette hånd og foravtrykk på [:)]

Skal bake noe han velger ut[:D]

Så har jeg bestilt kopp, kalender og t-skjorte med bilder av barna til han..men redd det ikke kommer frem før farsdagen da, men det gjør ikke noe [:)]

Frokost på senga [:)]
Gaven har han allerede fått [:)]
Gavekort På Jula + julakatalogen som han kunne kikke i [8D]

Regner med at han er litt "sliten" etter å ha vært på fest kvelden før, så han får i hvert fall ikke frokost på senga[;)]. Foreløpig har vi ordna med kopp som det står "verdens beste pappa" og et kort, men vi må vel finne på noe mer siden han fant på noe mer til min første morsdag[:D]. Fra den eldste dattra så regner jeg med at mora hennes fixer noe, som hun pleier...[8|].

Back
Topp