Farsdag

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
Dere som har barn (altså så små at de ikke tjener sine egne penger) og ikke bor sammen med bf, kjøper dere farsdagsgave fra barna??

Og kjøper bf gave til morsdagen??

Samboer min kjøpte morsdaggave som jeg ble veldig overraska over (time hos hudpleier og vakkert kort samt biletter til en konsert som vi begge hadde lyst til å gå på OG barnevakt [:)] ), så jeg føler en smuule press til farsdagen nå...[8|]. Men det ordner seg vel på et vis[:)]

ORIGINAL: Galleri

Samboer min kjøpte morsdaggave som jeg ble veldig overraska over (time hos hudpleier og vakkert kort samt biletter til en konsert som vi begge hadde lyst til å gå på OG barnevakt [:)] ), så jeg føler en smuule press til farsdagen nå...[8|]. Men det ordner seg vel på et vis[:)]

mente til de som ikke er sammen med bf... om dere bruker penger på gave til eksen liksom

Litt usikker på når farsdag er, mener å huske 14 november? Kan det stemme?

Jeg har tidligere ordna med en gave eller noe om hu har hvert hos faren til farsdag, aldri fått noe til morsdag men syntes alikevel hun skal få gi faren gave til farsdag[:)]

Vi gjør det[:)] Er ikke noe stort da.. Gir ham en pose twist eller noe i den duren[;)]
Han gir til meg også[:D]

Back
Topp