Farsdag til søndag?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Kjøper dere noe til far i huset?
Eller feirer dere ikke farsdag?

Her er det kjøpt inn gave til far i huset :D

Han fikk gave i helgen som var. Vi skal være bortreist og sove hos et vennepar i helgen derfor fikk han den sist helg:p han fikk georg jensen saltskål:p

Har kjøpt inn gave, så blir det vel frokost på sengen eller noe :-)

Kjøpt dunjakke som han har fått allerede, og kjøpt iPhone deksel han får på søndag. I tillegg bakar eg scones til frokost, lagar biff til middag og baker favoritt kaka.
Viktigaste av alt, ungane skal lage kort til han på lørdag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøper fortsatt gave til min egen far :)

Barna synes det er stas med mor å farsdag, så vi pleier å kjøpe en liten ting til hverandre. I år ble den lille tingen litt dyrere da. Han ønsket seg United drakt med De Maria navn på i julegave. Jeg endte opp med å bestille en borteskjorte å en hjemmeskjorte, så kom jeg på at det var farsdag på søndag, så da får han ene skjorta til farsdagen :)

Har planer om å kjøpe en liten ting + kort fra storebror i huset. Og så får jrg stå opp med unga ;)

Skal til byen idag for å kjøpe noe, og gutta tegner kort:)

Vi feirer ikke det. Men har guttungen med seg noe hjem fra bhgn så får han selvsagt gi det;)

Ja, her feirer vi mors-og farsdag.
Da blir det en go frokost, pakke på senga og ut å spise middag.
I år ska han få devold ulltrøye fra oss, sia han har lagt sin elsk på de genserne :)
E fikk en bok på morsdagen.
Og i neste mnd har vi begge bursdag, så da blir det nok flere gaver pluss julegaver.

Kjøper en liten gave, lar han sove ut og disker opp med en god frokost :D

Skulle egentlig ikke kjøpe noe gave men han får sove lenge, barna skulle lage tegning og kort, så baker jeg kake og han får fritt bestemme middag. Men så kom jeg over noe igår han virkelig trenger så da ble det en gave og :)

Kjøper sjeldent noe, med mindre det er noe han trenger. Det viktigste er tegninger og kort:) og noe godt å spise

Jeg syns det er litt viktig å ta vare på slike dager i en hektisk hverdag hvor vi er alt for lite flinke til å vise at vi setter pris på hverandre. Her får samboer, far og svigerfar gaver. Samboer får i tillegg frokost på senga og hjemmelaga kort av ungene, og en bedre middag av meg :-)

Storebror har tegnet kort, også har vi kjøpt ny parfyme til han. Lager frokost, og lar han sove lenge. Vaffler på ettermiddagen etter eget ønske fra far ;)

Back
Topp