Farsdag idag!!!:)

Her ble det kort og gave på senga, overlevert av en stolt liten gutt :)

Og etterpå ble det frokostbord med nystekte rundstykker, eggerøre, salat og annet godt pålegg :D

Nope, ingenting.

Han skulle vært på trening i dag morges, men droppet det uten å si i fra.
Jeg lagde frokost og sånn da, men det er det.
Nå furter han ved å demonstrere fryktelig med støvuging av varmepumpa, men feirer ikke han morsdag så gidder ikke jeg feire farsdag. Enkelt og greit ;)

Han fikk en kopp med teksten "King of daddies" på den ene siden og "Also king of cookies" på den andre siden. :p Også fikk han et kort + at han fikk sove lenge :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har pappaene fått noen oppmerksomhet???
Og hva?

Her blir det pakke senere :D og kanskje jeg disker sammen en kake :)

Ingen pakker her. Men minstemann og jeg klippet ut avtrykk og hendene hans. Så fikk han male og lime på perler osv. Og så laget jeg kake og lot han sov lenge :)

Nope, ingenting.

Han skulle vært på trening i dag morges, men droppet det uten å si i fra.
Jeg lagde frokost og sånn da, men det er det.
Nå furter han ved å demonstrere fryktelig med støvuging av varmepumpa, men feirer ikke han morsdag så gidder ikke jeg feire farsdag. Enkelt og greit ;)
Haha:) helt rett! Skulle bare mangle.

Vesla fortalte meg hva jeg skulle skrive på ett kort, også skreiv hun "pappa" og "navnet sitt" selv. Verdens fineste kort :p Tre ganger måtte jeg skrive at pappa var morsom. Heheh! :D
Så fikk han sove, en liten pakke og hjertesjokolade, og kake. Også ribbe-middag.

Måtte kjøpe bleier på vei hjem fra barsel i går så tok med en rull lovehearts til han :-)

Back
Topp