Farsdag idag!!!:)

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Har pappaene fått noen oppmerksomhet???
Og hva?

Her blir det pakke senere :D og kanskje jeg disker sammen en kake :)

Ja, her ble det gaver og frokost på senga. Skal snart bake favoritten :) Det er hans første farsdag, så han ble veldig stolt. :Heartred

Her blir det eplekake med vaniljesaus (hans ønske). Så lager 5-åringen et kort =)

Ble pakke og frokost på senga :-)

Han sover,men poden har laget lapper med hvorfor han er glad for at det er pappaen hans.
De er puttet i et glass,han får også tegninger + engave

Han stod opp nå og fikk gave og tegning :)

nå sover han men skal vekke han snart :)
han kommer til å få et kort snuppa har malt i barnehagen også lagde jeg kake igår :)

Han er på sjøen en uke til, så vi tar det igjen neste helg ;) pakke og kort er klare!

Roser, pakker og frokost klar :) Får et fotoalbum med bilder av han og gutten vår, med fot og håndavtrykk, pluss konfekt. Første farsdag her.

Her sover han enda! :p Nå er snart pannekakene ferdige (favoritten), så da skal guttene få gå å vekke han med selvlagde kort og en liten pakke :) Middag og ettermiddagskaffe tar vi hos mine foreldre senere :)

Fikk kaffe og pakke på senga. Senere i dag blir det kake:)

Her fikk pappaen frokost på sengen av meg og lillemor. Eggerøre som hun har laget selv, bacon, og ristet brød med smør.

Så fikk han et nøkkelknippe hun har laget selv, og en tegning.

Han sover enda ; p Blir nok ikke noe spesielt med oppmerksomhet idag da tankene mine har vært andre steder i det siste, og han er så vanskelig å finne på noe til. Men vi drar nok til foreldrene mine en tur å spiser kake i alle fall. Håper aller mest på å måtte dra inn på fødestua, for nå er jeg lei ! Men kjennes ikke ut som om gutten vil komme idag heller.

Han fikk sove og senere får han æren over å lage middagen som er favoritten til unga :p

Fikk sove lenge. Også vekte vi han med tegninger, kort og frokost bestående av amerikanske pannekaker med lønnesirup og bacon. Også kommer det en stormbergjakke snart. Den hadde han fått uansett da. Måtte ha ny. :-)

Back
Topp