Farsdag idag :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Mannen fikk sove lenge.
Barna vekket han rundt kl 10 med gave på sengen, og jeg hadde laget frokostmuffins og te

Pappaen her dro på jobb 05.45 og er ikke hjemme før sent i kveld. Så vi hadde gjort klar en papirpose med gave ( ansiktsprodukter fra BodyShop), kort,tegning og favorittgodteriet hans.

Min far kommer på middag og kake her i dag. Og gave :)

Nja gubben har ikke for vane å feire slike dager og bryr seg ikke, men har nå kjøpt en liten gave fra guttene til han:-). Han var fornøyd han:-). Ekstra god frokost før han dro ut for å rydde på eiendommen. Kommer hjem i ettermiddag når det begynner å mørkne i 16.30 tiden:-)

Er ikke såå mye feiring, pappaen sover enda, men frøkna har vært inne med kort hun har laget, så skal vi på kaffe og kake hos svigers litt senere :)

Han fikk pakke fra 2 åringen som han har lagd t barnehagen. Ellers så feires dagen med spysjuka

Fikk sove så lenge han ville (til kl 11), og får kake senere. Fikk også et kort og en liten gave.

Har vært innom pappa'n min med gave, og pappa'n her i huset får gaver senere idag når alle barna er hjemme:)

Jeg blir å gratulere min egen far med dagen, men orker ikke verken gave eller stor oppstandelse på fb. Sønnens far gjelder forsåvidt det samme for.

Min samboer blir far til sommeren, men har allerede i noen år gjort en veldig god jobb som bonuspappa! Det skal jeg si til han med en gang jeg står opp, for jeg hører at han støvsuger og rydder :p Feirigen tar vi til neste år :)

"Feiret" med egg og bacon-frokost og en ny skjorte i gave. Jeg får være litt ekstra kjærlig og snill i dag:)

Vi pleier å feire, men ting ble ikke helt som planlagt med en hel uke med omgangssyke på en familie på fire hvor jeg var den siste i rekka. Fikk det natt til i går og fortsatt ikke komt meg helt...

Back
Topp