Farsdag 9.november

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Tror jeg finner på noe koselig vi kan gjøre ute. Tenne bål, spise mat ute osv. Har en skikkelig utemann, så det er vel noe sånt han setter mest pris på.
Tenkte å kjøpe noe også, men klarer ikke å finne på noe :p
Hva skal dere gjøre/gi?
 
Jeg har lyst til å gjøre håndavtrykk i maling som et hjerte slik at det blir et kort/maleri der jeg kan sette "jeg" foran hjertet og "deg pappa" etter hjertet. Tenkte det kunne være koselig. Og reise et sted å ha en trilletur med noe koselig lunsj ute. Kanskje grille eller bare matpakke.
 
Her har pappa'n allerede fått gave.. Skal inn til Oslo å kjøre Lamborgini (?) med broren min. Han måtte nesten få gave tidlig siden vi ga det i bursdagsgave til broren min også ;p
 
Her har pappa'n allerede fått gave.. Skal inn til Oslo å kjøre Lamborgini (?) med broren min. Han måtte nesten få gave tidlig siden vi ga det i bursdagsgave til broren min også ;p
Niice. Blir sikkert artig :)
 
Vi har dåp den dagen så blir ikke så mye ekstra på far den dagen. Men skal kjøpe en liten ting til han.
 
ImageUploadedByBV Forum1412671181.601025.jpg

Har bestilt denne på
Ebay
 
Vi skal og ha dåp, så blir ikke mye feiring av han den dagen:k)
 
Haha :D
 
Her har pappa'n allerede fått gave.. Skal inn til Oslo å kjøre Lamborgini (?) med broren min. Han måtte nesten få gave tidlig siden vi ga det i bursdagsgave til broren min også ;p
Jeg kjøpte det til sambo til jul i fjor. En uke før han skulle nedover fikk han mail om at bilen var vraket. Kjipeste julegaven ever. :p Nå må han vente til neste år for å få kjørt.
 
Jeg kjøpte det til sambo til jul i fjor. En uke før han skulle nedover fikk han mail om at bilen var vraket. Kjipeste julegaven ever. :p Nå må han vente til neste år for å få kjørt.
Oi, såpass! Så kjedelig da! Men får tro det blir bra når han endelig får kjørt da! :)
 
Har kjøpt han noen t-skjorter på ebay, også blir det frokost på senga :)
 
Perfect!
Jeg tror kanskje jeg digger denne mer enn sambo kommer til å gjøre.. :p

Er størrelsen normal på den, vet du noe om det?
Har ikke fått den enda. Men var noen på ebay gruppa på FB som sa de var normale :) så bestilte den str han bruker jeg :)
 
Back
Topp