farsbidrag?

Mamma2010og2014

Glad i forumet
i dag har meg å bf vært på mekling.. vi ble enige der om at vi skal lage en privat avtale på hva han skal betale meg i måeden... de nevte at vi kunne se på en tabell på nav sine sider sånn at jeg vet ca hva jeg faktisk har krav på men finner den ikke der :P
none som kan hjelpe meg.. å dere som ikke er sammen med bf hvor mye betaler de dere i måneden ? [:D]

hei.

aner ikke noe om dette. men håper noen andre vet her. vet det er flere allenemødre her inne [:)]
håper noen vet her [:)]
viktig å få det du har krav på, da du har krav på penger fra barnefaren og bostøtte og alleneforsørger penger (tror jeg det het... [8|] ell no..)

e dokk ikkje samen? syns eg leste at bf ville ha baby igjen i ein annen tråd?

er ikkje trygda 11 % av brutto eller noe slik?

ORIGINAL: *Bubu*

ORIGINAL: *Bubu*

jo han vil det å vi er det.. men er veldig komplisert.. jeg flyttet jo fra han i oktober får vi klarte ikke bo sammen etter at han kysset med xèn.. jeg klarte ikke være under samme tak med han når jeg prøver å komme over det han gjorde.. så var det slutt en periode.. så jeg mener jo at vi ikke kan få fler sammen før vi finner ut av hvordan det blir med oss.. så vi skal bo separert i 1 år får å se om vi finner tilbake der vi var før det skjedde... vi krangler nesten ingen ting lengre etter at jeg flyttet ut å vi har klart å finne tilbake det venskape vi hadde før vi ble sammen så selv om vi er sammen er det mer sånn bestevenn type akkurat nå... så har vi vært på mekling i går å de mente at det vi gjorde når var det beste for vår sønn å om vi skulle flytte sammen om 1 år så skulle vi bare si i fra så skulle det ikke bli noe problem.. men jeg vil ha det klart hva han skal betale meg i måneden i tilfelle det skulle sjære seg å vi fant ut av det vi ikke klarer være sammen.. høres helt teit ut, men han vet jo hva han vil, men ikke jeg :P om dere skjønner hva jeg mener ?

Back
Topp