Fars rettigheter ved kontroller

Ahhh... Det var en mer forståelig forklaring. :hilarious: Håper dere slipper tur til Tyskland da, det var jo fryktelig langt avgårde. Kan noen av dere tysk?
Jeg kan telle til 4 :P utenom det, er nok ikke vi særlig stødige i tysk... hehe!
Men satser på at vi slipper det :)

Jeg kan telle til 4 :p utenom det, er nok ikke vi særlig stødige i tysk... hehe!
Men satser på at vi slipper det :)

De kan vel heldigvis engelsk der, men bedre å få føde på norsk ja. Og "kun" 50 mil hjemmefra. :Heartred

De kan vel heldigvis engelsk der, men bedre å få føde på norsk ja. Og "kun" 50 mil hjemmefra. :Heartred
Om vi må til Tyskland, så er det for at småtassene utvikler såpass TTTS at de må gjøre noe operativt der.. Så har jeg forstått det sånn at en kommer hjem igjen etterpå, å føder hjemme der vi skjønner hva hverandre sier ;)

Om vi må til Tyskland, så er det for at småtassene utvikler såpass TTTS at de må gjøre noe operativt der.. Så har jeg forstått det sånn at en kommer hjem igjen etterpå, å føder hjemme der vi skjønner hva hverandre sier ;)

Ahhh... Det hørtes uansett ganske dramatisk ut med frem og tilbake, og ja, ikke minst TTTS som jo er dramatisk i seg selv.

Regner med at du har kontrollene dine i Tromsø som meg? Mine deler også morkake og jeg har reist med fly dit hver gang for kontroll. Mannen var med på den første kontrollen, men fikk ikke dekt noen ting. Nå nærmer det seg for vår del, og jeg skal prøve å få dekt hans utgifter til reisen opp til Tromsø også, for jeg har så ganske drøy bekkenløsning, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg opp uten hjelp med all bagasje og utstyr til to unger.

Jeg har fått bekreftelse av jordmor på at jeg får reise med rutefly, og det er jo også den raskeste veien for min del også hvis noe uforutsett skulle skje. (Reiser med Widerøe).

Hvor langt er du på vei?

Følger denne selv om vi ikke foreløpig venter tvillinger, men interessant å se hvordan andre løser reiseveiene i Finnmark, er ikke alltid jeg er så sykt imponert, for å si det sånn.

Regner med at du har kontrollene dine i Tromsø som meg? Mine deler også morkake og jeg har reist med fly dit hver gang for kontroll. Mannen var med på den første kontrollen, men fikk ikke dekt noen ting. Nå nærmer det seg for vår del, og jeg skal prøve å få dekt hans utgifter til reisen opp til Tromsø også, for jeg har så ganske drøy bekkenløsning, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg opp uten hjelp med all bagasje og utstyr til to unger.

Jeg har fått bekreftelse av jordmor på at jeg får reise med rutefly, og det er jo også den raskeste veien for min del også hvis noe uforutsett skulle skje. (Reiser med Widerøe).

Hvor langt er du på vei?
Ja, følges opp i Tromsø. Nå har fastlegen min skrevet at jeg får ha følge med når jeg skal til de resterende kontrollene, så det er jo bra! Så får vi se om vi får ordnet en løsning med jobben hans også.
Men det er vel ikke s lenge til en må slutte å fly... var det i slutten av uke 20 eller noe sånt når en ventet tvillinger?
Kjenner bekkenet ikke synes 100 mil i bil er så veldig gøy!
Jeg er 23+2 i dag. Enn du da? Føler meg enorm :nailbiting:

Ja, følges opp i Tromsø. Nå har fastlegen min skrevet at jeg får ha følge med når jeg skal til de resterende kontrollene, så det er jo bra! Så får vi se om vi får ordnet en løsning med jobben hans også.
Men det er vel ikke s lenge til en må slutte å fly... var det i slutten av uke 20 eller noe sånt når en ventet tvillinger?

SAS har vel uke 28 og så må du ha legeerklæring, men jeg tror Norwegian har uke 36 uansett om det er tvillinger eller ikke..

Legen min var ikke så bekymret over å fly korte innenlandsreiser, man er jo oftere nærmere et sykehus i luften da. Men har ikke flydd selv siden uke 24, var ganske kjipt å fly da..

Men ganske sykt å bli sendt til Tyskland! Håper du slipper det.

Hvis du får legeerklæring, så bør det vel gå fint! Min flytur tar kun 35 minutt, og jeg reiser til Tromsø i uke 35 siste gang før igangsettelse, så da går det fint for min del.

Vi fløy forresten til Frankrike når jeg var 22 uker på vei og hjem igjen to uker etterpå, og det var ingen problem [emoji4]

Back
Topp