Farris

Ulva

Forumet er livet
Er det uheldig å drikke mye farris når man er gravid? Eneste jeg klarer drikke er vann, litt melk og farris. Ligger stort sett på 0,5 liter... de dagene jeg er kvalm og skikkelig sur i magen kan jeg være oppi 1 liter... er kanskje ett par dager i uka.

Det er ingenting i farris vi ikke skal ha :) tror du skal opp i store mengder før du får i deg mer salter enn daglig behov. Farris er dessuten bare positivt å drikke om du er kvalm og sliter med å få i deg mat/drikke :) prøv å få i deg noe glukose i tillegg for energi ;)

Leste en gang bak på Ramløsa-boksen fra Sverige at gravide ikke skulle drikke mer enn en boks pr dag... Vet ikke hvorfor, og var ikke gravid da, så tenkte ikke mer over det...

Hm... får høre med jordmor når jeg skal neste uke da. Vet ikke hva jeg skal drikke om jeg ikke kan drikke farris. Klarer bare drikke litt melk, og vann blir jeg jo lei av om jeg bare skal drikke det. Juice, brus o.l klarer jeg ikke. Orker ikke smaken av søte drikker etter jeg ble gravid.

Ramløsa inneholder klor,og det er derfor hverken gravide eller barn skal drikke det. Farris derimot inneholder ikke det,og er ufarlig for oss å drikke :)

Farris er min beste venn for øyeblikket. Ingenting smaker så godt som Farris :)

Sniker fra juli, hva med å invistere i kullsyremaskin? Ingen salt i den, og du slipper masnge tomflasker :) de er ofte på tilbud på coop obs, så om du drikker mye farris lønner det seg..

Back
Topp