Farris bad?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Noen som har vært der? Det ser helt fantastisk nydelig ut, og hadde min samboer bare vært litt romantisk av seg så hadde det vært skikkelig koslig med en kjæreste helg der:p Men lurer på om jeg skal dra med meg en vennegjeng isteden? Er det så fint det som det ser ut? Og hvordan er det inne på spaet? Kjenner jeg virkerlig kunne trengt en helg bare for å sove og hvilt ut:)

Jeg synes kanskje det var litt oppskrytt og dyrt. Men jeg koste meg jo når jeg var der.

Carla82 skrev:
Jeg synes kanskje det var litt oppskrytt og dyrt. Men jeg koste meg jo når jeg var der.

Hva var det som skuffet deg da? De beskriver dette som noe fantastisk så klart på sine hjemmesider. Da er det litt bra å høre hva andre syns:)

Tja, hva skal jeg si...selve hotellrommet kunne jo vært et hvilket som helst hotellrom. Ikke noe spesielt med det. Dessuten skal dette være et miljøvennlig hotell, eller hva det så fint heter, så det er sparedusj og minimalt med håndklær på rommet. Jeg forventer kanskje litt mere luksus når man betaler så mye. Spa anlegget består av et svømmebasseng, og diverse andre rom som man kan gå ut og inn av...Nei, jeg vet ikke jeg...det var liksom bare helt greit. Og maten der var IKKE god. Jeg kjenner noen som har vært der 3 ganger, og de sier det samme hver gang om maten. 

Jo, og så må du være komfortabel med å sitte i disse små rommene med andre nakne folk. For min del synes jeg kanskje det ble litt kleint til tider...Jeg satt inne i en slags grotte med noe steamgreier der, og plutselig spurte en naken mann i 50 årene om han skulle skrubbe ryggen min med salt...uhh...øh...

De jeg kjenner som har vært der er veldig fornøyde, er en fin måte å koble av på.. En del fra byen her som bruker det som en "skjemmesegbortlittbelønning".

Jeg har aldri vært der, er ikke helt min greie..

Angående mat anbefaler jeg å gå de få meterne bort til Becks i stedet, fantastisk god mat til en helt grei pris egentlig..

Oppi sentrum ligger Big Horn, som også får en del skryt. Har bare spist der en gang og syns maten var helt grei, men noe dyrere enn Becks for oss 2 med øl til maten.

Har ikke vært der enda,men mamma og jeg skal på vann spa ved lysekil.. Hørt om mange som har vært der og er kjempe fornøyde! Er du coop medlem så får du en helg med frokost til 1500 kr for to personer! Ikke veldig dyre behandlinger heller! Så betaler man 100 svenske for inngang til bassengene..

Virra skrev:
De jeg kjenner som har vært der er veldig fornøyde, er en fin måte å koble av på.. En del fra byen her som bruker det som en "skjemmesegbortlittbelønning".

Jeg har aldri vært der, er ikke helt min greie..

Angående mat anbefaler jeg å gå de få meterne bort til Becks i stedet, fantastisk god mat til en helt grei pris egentlig..

Oppi sentrum ligger Big Horn, som også får en del skryt. Har bare spist der en gang og syns maten var helt grei, men noe dyrere enn Becks for oss 2 med øl til maten.

Veldig enig, bare at vi foretrekker big horn. :D

Mange av mine venner drar dit kun for spa delen støtt og stadig.

Back
Topp