Farmville ?

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: *Meya*

Det jeg ikke skjønner, er hvordan enkelte kan sette dyrene sine og alt sånt, så nærme. Jeg får de ikke så nært hverandre...

Joda, bare prøv å sette et dyr helt parallelt med et annet - de kan settes veldig nært hverandre, samme med trærne.

Trærne får jeg ganske nærme, men ikke dyrene... Hmmm...

HAHAHAHHA

verdens mest kjedeligste farm !

ORIGINAL: GreenLady

ORIGINAL: tuppamaara

Jeg startet min egen gård den 9 oktober, er nå level 39.
Nå streber jeg ikke etter høyere level lenger, nå går jeg etter mastery på det jeg sår. Har bare 4 mastery, jobber nå med ghost chilli som krever 9000 innhøstinger, og carrot som krever 5000 innhøstinger.
Utrolig spennende, er veldig avhengig av FarmVille.
Haha ja ikke sant? [8D] Har 14 masteryer. Holder selv på med gulrot nå! Mangler bare 4000 før jeg er ferdig med de og beveger meg videre.... [8D] Uffda.... At det går ann å bli så hekta... [8D]

14? Såppas!! Har holdt på lenge du da eller?

Nå streber jeg ikke etter høyere level lenger, nå går jeg etter mastery på det jeg sår. Har bare 4 mastery, jobber nå med ghost chilli som krever 9000 innhøstinger, og carrot som krever 5000 innhøstinger.
Haha ja ikke sant? [8D] Har 14 masteryer. Holder selv på med gulrot nå! Mangler bare 4000 før jeg er ferdig med de og beveger meg videre.... [8D] Uffda.... At det går ann å bli så hekta... [8D]

I noen mnd gjerne... Måtte jo erstatte WOW spillet mitt med noe... Kan ikke si at Farmville var så mye mer fornuftig [8D] Også har jeg 420 stk å høste da. Hjelper på å ha stor gård [:D]

I noen mnd gjerne... Måtte jo erstatte WOW spillet mitt med noe... Kan ikke si at Farmville var så mye mer fornuftig [8D] Også har jeg 420 stk å høste da. Hjelper på å ha stor gård [:D]

Har rett over 300 jeg... Er så utrolig gøy!
Akkurat nå prøver jeg å bli ferdig med blå "knock on wood" Har ca 1700 før jeg får den blå sløyfa. Da kan jeg ordne skogen min som en ordentlig skog. Nå står alle trærne på linje, gjør det lettere å høste....

Akkurat nå prøver jeg å bli ferdig med blå "knock on wood" Har ca 1700 før jeg får den blå sløyfa. Da kan jeg ordne skogen min som en ordentlig skog. Nå står alle trærne på linje, gjør det lettere å høste....
Hehe. Jeg bytta nesten alle ut med rosa trær, de tok bare to dager og ble fort ferdig med de. Men var drit kjedelig å selge alle trærne etterpå da [8D] Har tatt vare på et av alle trærne. Sånn som dyra også. Tatt vare på noen, men vil heller ha plassen [8D]

ORIGINAL: Kodeord Markblomst

Hehe. Jeg bytta nesten alle ut med rosa trær, de tok bare to dager og ble fort ferdig med de. Men var drit kjedelig å selge alle trærne etterpå da [8D] Har tatt vare på et av alle trærne. Sånn som dyra også. Tatt vare på noen, men vil heller ha plassen [8D]

Eit tips er dei grantræra til 2500, dei kostar litt, men tek og berre 2 dagar og ein får meir pengar for dei. 150 for kvar hausting, i staden for dei 18 eg meinar å hugse det er for kirsebærtrea.
Ja det gjør de vel.. [:D] De var ikke på FV når jeg tok den blå sløyfa [8D] 

Eit tips er dei grantræra til 2500, dei kostar litt, men tek og berre 2 dagar og ein får meir pengar for dei. 150 for kvar hausting, i staden for dei 18 eg meinar å hugse det er for kirsebærtrea.

Eg har ca 500 trær att å hauste.

Har kjøpt ca 10 av de trærne. Er jo så fine, så fram til nå har de fått stått uhøstet :-) Men nå er jeg dritt lei av vinter og juletemaet på gården, så nå har jeg byttet til sommer. Så da kan jeg høste ornament trærne også :-)
Er litt grådig med plassen, vil ha mest mulig så-plass, så jeg bregrenser antall trær. Derfor tar det så himla lang tid før jeg får den blå sløyfa. [:'(]

Går så fort atte. Er lvl 46 nå jeg [8D] 

*ikkehektaikkehektaikkehekta* [8|][8D]

46??? Er det mulig? Var noen som sa at det ikke gikk lenger enn til level 40, er det uendelig da eller er det en ende på det liksom?[:)]Jeg har kommet til 28 tror jeg det var. Har faktisk gått fort det syns jeg.

farmen min ser forresten slik ut. Såååååå stolt[8D]

hvordan kan du lage de "bakkene" om du skjønner? Av hekker elle hva det nå er... Og hvor har du fått vannet fra?

ORIGINAL: liki

Går så fort atte. Er lvl 46 nå jeg [8D] 

*ikkehektaikkehektaikkehekta* [8|][8D]

46??? Er det mulig? Var noen som sa at det ikke gikk lenger enn til level 40, er det uendelig da eller er det en ende på det liksom?[:)]Jeg har kommet til 28 tror jeg det var. Har faktisk gått fort det syns jeg.
Går til 70 hvertfall vet jeg. Har ei venninne som er lvl 70, men hu juksa [8D] Hu gikk fra lvl 35 til 70 på en natt hu... [8D] Hvordan vet jeg ikke.

Bella Krystall: Så utrolig stilig!!! Er så kult når folk lager litt mere ut av gården sin enn vanlig :-)
Kommer til å gjøre slik etterhvert, må bare få litt flere mastery først ;-)

Det går til level 70, men du får fortsatt xp. Så det stopper aldri opp...

Back
Topp