Farmen

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hvem heier dere på?
Hvem tror dere vinner? :D

Har ikke fulgt så nøye med i år, så har ingen favoritt :)

Jeg er så usikker. Jeg liker alle fire veldig godt. Heldigvis at det var dem som kom til finalen.
Charlotte er god tvers igjennom og har egentlig ikke spilt et spill der inne. Hun har vært godt likt av alle og blitt valgt til andrekjempe to ganger og slått de ut! Supert.
Marthe har spilt et fair spill og måtte tilslutt ta et kjipt valg som resulterte i å dolke Silje. Jeg synes Silje fortjente det. Merker at jeg heier litt på Marthe. Hun er ung og tøff og har egne meninger og ikke naiv.
Gutta er jo også fine gutter og har også tatt noen valg for å få seg selv videre. Er tross alt verdier for over en mill det er snakk om, så forstår valgene dems. Jeg er jo egentlig imot å sabotere, og var litt lang i maska da Eilev ble med, men skjønner motivet.
Hvem heier du på?

Jeg er så usikker. Jeg liker alle fire veldig godt. Heldigvis at det var dem som kom til finalen.
Charlotte er god tvers igjennom og har egentlig ikke spilt et spill der inne. Hun har vært godt likt av alle og blitt valgt til andrekjempe to ganger og slått de ut! Supert.
Marthe har spilt et fair spill og måtte tilslutt ta et kjipt valg som resulterte i å dolke Silje. Jeg synes Silje fortjente det. Merker at jeg heier litt på Marthe. Hun er ung og tøff og har egne meninger og ikke naiv.
Gutta er jo også fine gutter og har også tatt noen valg for å få seg selv videre. Er tross alt verdier for over en mill det er snakk om, så forstår valgene dems. Jeg er jo egentlig imot å sabotere, og var litt lang i maska da Eilev ble med, men skjønner motivet.
Hvem heier du på?
Enig i alt!
Jeg syns alle fire fortjener det jeg, gode folk alle fire. Veldig spent på i kveld! Første gang vi ser farmen her, det er jo SÅ gøy!

Hvem heier du på?
Jeg syns også alle igrunnen fortjener å vinne! Og det er vel første gang jeg føler det sånn. :p
Men må innrømme at jeg blir litt ekstra glad dersom Øystein vinner. Har litt godhet for ham! Han virker så real og snill, samtidig som han er sterk som en okse.

Jeg heier på Charlotte :) ganske naturlig når vi jobber i samme bygget :P Og hvis hun ryker, heier jeg på Øystein.

Heier på alle, men holder en knapp på marte eller eilev :)

Heia på Charlotte. Ganske naturlig når hu er min tremenning.

Dere som heiet på Charlotte, hvem heier dere på nå da? :)

Jeg heier på Marthe:)

Back
Topp