Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i alt!Jeg er så usikker. Jeg liker alle fire veldig godt. Heldigvis at det var dem som kom til finalen.
Charlotte er god tvers igjennom og har egentlig ikke spilt et spill der inne. Hun har vært godt likt av alle og blitt valgt til andrekjempe to ganger og slått de ut! Supert.
Marthe har spilt et fair spill og måtte tilslutt ta et kjipt valg som resulterte i å dolke Silje. Jeg synes Silje fortjente det. Merker at jeg heier litt på Marthe. Hun er ung og tøff og har egne meninger og ikke naiv.
Gutta er jo også fine gutter og har også tatt noen valg for å få seg selv videre. Er tross alt verdier for over en mill det er snakk om, så forstår valgene dems. Jeg er jo egentlig imot å sabotere, og var litt lang i maska da Eilev ble med, men skjønner motivet.
Hvem heier du på?
Jeg syns også alle igrunnen fortjener å vinne! Og det er vel første gang jeg føler det sånn.Jeg er så usikker. Jeg liker alle fire veldig godt. Heldigvis at det var dem som kom til finalen.
Charlotte er god tvers igjennom og har egentlig ikke spilt et spill der inne. Hun har vært godt likt av alle og blitt valgt til andrekjempe to ganger og slått de ut! Supert.
Marthe har spilt et fair spill og måtte tilslutt ta et kjipt valg som resulterte i å dolke Silje. Jeg synes Silje fortjente det. Merker at jeg heier litt på Marthe. Hun er ung og tøff og har egne meninger og ikke naiv.
Gutta er jo også fine gutter og har også tatt noen valg for å få seg selv videre. Er tross alt verdier for over en mill det er snakk om, så forstår valgene dems. Jeg er jo egentlig imot å sabotere, og var litt lang i maska da Eilev ble med, men skjønner motivet.
Hvem heier du på?
Så gøy! Er hun like søt i virkeligheten?Jeg heier på Charlotteganske naturlig når vi jobber i samme bygget
Og hvis hun ryker, heier jeg på Øystein.
Ja, det er hun virkeligSå gøy! Er hun like søt i virkeligheten?
Så bra! Ofte de blir fremstilt helt feil.Ja, det er hun virkelig![]()