Farmen

Froya88

Forumet er livet
Godt Ole Magnus vant igår,ja! Men det var jo ikke en overraskelse da.. [8D]

Dæven,nå er jeg spent til i morra altså!! Hva skjer med kalven? Hvem blir storbonde? Og hvem er de mystiske folka som dukker opp om natta? Spennende ja.. [8D][:D]

ja det er spennende nå..håper på laila som vinner jeg[;)]

ORIGINAL: ¤Mango¤

Spennende ja [:)] Må bare få sagt at Mikkel er en luring [8D] 

Ja,og ifølge reklamen så er det ikke Mikkel som blir valgt som storbonde.. Haha,der fikk han! Hvis han håpa på det da.. Håper bare ikke det blir en av de tøsene,selv om jeg frykter det (Astrid/Cecilie)!! [:'(]

Ja blir spennende i morgen.

håper ikke det blir Mikkel som blir storbonde.

Huff ja..håpe virkelig ikke det blir Astrid eller Cecilie. Eivind sa jo at mange kom nok til å bli overraska på valg av storbonde, så syns ikke det hørtes ut som om Mikkel blir det. Hadde vært supert!! [:)] Håpe hele den planen til Mikkel og Astrid går i vasken..

At Ole-Magnus vant, det tvilte æ ikke på at han kom til å gjøre [8D] Han har jo slått ut de andre med goood margin.

Glede meg [:)][:D] E litt farmen avhengig, det skal være sagt..hehe

ORIGINAL: mel84

Huff ja..håpe virkelig ikke det blir Astrid eller Cecilie. Eivind sa jo at mange kom nok til å bli overraska på valg av storbonde, så syns ikke det hørtes ut som om Mikkel blir det. Hadde vært supert!! [:)] Håpe hele den planen til Mikkel og Astrid går i vasken..

At Ole-Magnus vant, det tvilte æ ikke på at han kom til å gjøre [8D] Han har jo slått ut de andre med goood margin.

Glede meg [:)][:D] E litt farmen avhengig, det skal være sagt..hehe

Det håper jeg også!! Liker absolutt ikke de folka der altså!! [:@] Håper de ryker ut nå snart,en etter en!

det med kalven tenkte jeg oxo, at den er dø[:(]

jeg heier på Ole magnus og Agnete.... Og laila...og hanna

det er de 4 jeg faktisk synes fortjener å vinne. de er ganske ærlige synes jeg. De er ikke som Mikkel som sjuler unna mat og snakker litt dritt her og der... Syens det er dårlig gjort.... Jeg har skjønt at det er ett spill men går ann å spille litt ærlig da

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

ORIGINAL: fanitulla

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

Jeg vet fortsatt hvem som vinner farmen[:D] Tror astrid blir storbonde! Det bli spent ja..[8D]

hvordan vet du hvem som vinner?
noen som kjenner vedkommende har sagt det

ååååå nå ble vaffal jeg nysgjerrig...send det på PM til meg [:D][:D] please

ORIGINAL: Lady m/ Baby

ORIGINAL: Trine85

ORIGINAL: ¤Mango¤

Spennende ja [:)] Må bare få sagt at Mikkel er en luring [8D] 

Ja,og ifølge reklamen så er det ikke Mikkel som blir valgt som storbonde.. Haha,der fikk han! Hvis han håpa på det da.. Håper bare ikke det blir en av de tøsene,selv om jeg frykter det (Astrid/Cecilie)!! [:'(]

Tror at de har en plan om at Astrid skal bli storbonde, så velge Agnethe som førstekjempe (sia hun virker spinklest).. SÅ velger hun Cecilie som andre kjempe (siden hun ikke er i Agnethes gjeng)...
Så tenker nok Mikkel videre at Agnethe går ut og velger Ole Magnus til storbonde, og derme er Mikkel så godt som sikret en plass i finalen..
Jeg, hekta? Jaaa..[8D]

Håper virkelig ikke at det blir slik altså!!! [:@]
Håper det valget som Eivind har tatt også sjokkerer Mikkel,slik at planen hans blir totalt mislykket og ødelagt!! Det fortjener han så sinnsykt!! Håper aldri den dritten der kommer til finalen i det hele tatt! Heller ikke de tøsene hans (Astrid og Cecilie)!

ORIGINAL: Minimeg

Det blir Astrid som blir storbonde. 90% sikker.
Ser at noen heiser flagget og det ser ut som AStrid. Og dermed er Mikkel sikra han.....

Hater den dritten! At ingen ser at han lurer alle! Til og med tøsene blir lurt,men de skjønner jo null! [&:]

Det begynner og bli kjempe spennende på farmen ja,må få det med mæ i kveld[:D][:D]

Det blir helt sikkert Mikkel, han har jo smidd som bare det hos Eyvind..
Men håper jeg tar feil...

ORIGINAL: AB

Ja,det håper jeg også at du gjør!! [&:][8D][:D]

ORIGINAL: ~lillemeg~

ORIGINAL: Trine85

ORIGINAL: AB

Ja,det håper jeg også at du gjør!! [&:][8D][:D]

det gjør jeg også! [;)] men jeg får ikke sett i dag.. skal til sverige og kommer ikke hjem før Onsdags kveld [:(] fint om noen hadde giddi å sendt meg en PM med opptatering på dagens episode og onsdagens(?) hvis det er på onsdager det går,nå ble jeg usikker

Ingen problem det!! [:D]

Back
Topp