Farmen

ORIGINAL: LindaH84

Nei, ikke jeg heller. Men kan jo hende de angrer det valget etterhvert, hehe

Ja, det ville jeg tro.. [;)]  Hadde egentlig bestemt meg for å ikke se på Farmen i år, men har ikke gått glipp av en eneste episode ennå.. [&:]

Hehe, hadde egentlig bestemt meg for å ikke se det jeg også, men boikotte hele greia, siden jeg ikke kom med :P Men, så er det jo spilt inn i nabolaget mitt, så da MÅ jeg jo se det, hehe.
Litt rart å se noen man ser på butikken hver gang på TV liksom, heheh

Søkte du? [;)]  Når er det egentlig spilt inn?

ORIGINAL: Skogsfrua

Hehe, hadde egentlig bestemt meg for å ikke se det jeg også, men boikotte hele greia, siden jeg ikke kom med :P Men, så er det jo spilt inn i nabolaget mitt, så da MÅ jeg jo se det, hehe.
Litt rart å se noen man ser på butikken hver gang på TV liksom, heheh

Søkte du? [;)]  Når er det egentlig spilt inn?

Jepp, jeg søkte sammen med ei venninne. Har søkt før også, men er visst ikke tv-materiale, hahaa.
Utifra hvordan været på Tranøya er, så begynte innspillingen i midten av august.

Hadde vel ikke vært noe særlig å fly der inne gravid heller da [;)] hehe

Haha, nei. Det hadde kanskje ikke vært det lureste. Men var jo ikke gravid når jeg søkte vettu :)

Nei, det var du ikke, men ser for meg havregrøt hver dag, med morgenkvalme ++ 
Var nok en mening med at du ikke kom med   [;)]

havregryn er nam nam nam,, fisken jeg hadde sliti max med.. (og silje:P).... Men hvem ble ny storbonde????

Tore ble ny storbonde...

ORIGINAL: Turkisdilla

havregryn er nam nam nam,, fisken jeg hadde sliti max med.. (og silje:P).... Men hvem ble ny storbonde????

Huff ja, jeg tror kanskje jeg hadde drukna Silje eller no, samt stefaren hennes...

kødder u ell:P tror jeg hadde gått ut av mitt gode skinn om jeg hadde hatt sånne mennesker rundt meg (Nå hjelper jo tv produksjonen til litt da) men alt det hu sier.. grrr

Back
Topp