Farmen 2014

Hadde ikke planer om å følge med, men det står på nå mens jeg venter på "født i feil kropp"... Vet ikke om jeg kommer til å se flere episoder da. Får bare se det an :)

Tror ikke jeg gidder denne gangen.

Blir ikke å følge med men gubben følger med så ser det nokk med han noen ganger.

Har ikke TV, så det er nok lite aktuelt :-)

Nupp, ikke helt min type program ;)

Jeg skal nok følge med, ser 71 grader nord so jeg bare hopper over til tv2 etter det, mister vel 15 min av Farmen, men det gjør ingenting. Mandagen er mao MIN tv dag :)

Hm, har aldri sett farmen, men går det flere ganger i uka? Best å få med seg alle episodene når jeg først skal begynne å se det:p

Det er et av programmene jeg pleier å like, så blir nok å se litt på det i alle fall. Så det i går og holdt på å le meg skakk... ;-)

Jeg ser så utrolig lite på tv og realityserier slutta jeg med for mange år siden.

Hvorfor skal man sitte å se på at andre enten finner på noe gøy eller driter seg ut? Finner mye heller på noe gøy selv da :)

Jeg ser så utrolig lite på tv og realityserier slutta jeg med for mange år siden.

Hvorfor skal man sitte å se på at andre enten finner på noe gøy eller driter seg ut? Finner mye heller på noe gøy selv da :)
Der er jeg igrunen enig. Jeg ser kun 71 grader nord, sammenligner overhodet ikke det med big brother, paradise osv.. men fikk faktisk med meg første episode av Farmen i går og det virka til å vere kjempe koselig:) Men alle de andre tulle realityseriene er i mine øyne kun søppel:p

Der er jeg igrunen enig. Jeg ser kun 71 grader nord, sammenligner overhodet ikke det med big brother, paradise osv.. men fikk faktisk med meg første episode av Farmen i går og det virka til å vere kjempe koselig:) Men alle de andre tulle realityseriene er i mine øyne kun søppel:p

Jeg husker og farmen som noe koselig helt til de og ble preget av "spill og intriger".
71 grader nord der gjør de hvertfall noe som viser framgang :)

Når jeg tenker meg om.. jeg slutte egentlig å se på etter å ha jobbet på samme plass (lokasjon) som Christer Falch. :p
æææh dårlige minner!

Jeg husker og farmen som noe koselig helt til de og ble preget av "spill og intriger".
71 grader nord der gjør de hvertfall noe som viser framgang :)

Når jeg tenker meg om.. jeg slutte egentlig å se på etter å ha jobbet på samme plass (lokasjon) som Christer Falch. :p
æææh dårlige minner!
Hmm ,ja da skal det bli veldig artig å se hva dette egentlig er, for jeg aner virkelig ikke:p Helt enig i at 71 grader nord er noe annet enn de andre seriene, det er ett koselig og igrunnen motiverende program:p

Back
Topp