Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller=)Tror ikke jeg gidder denne gangen.
Det er jo liksom ikke noe nytt. Kun nye folk.Ikke jeg heller=)
Der er jeg igrunen enig. Jeg ser kun 71 grader nord, sammenligner overhodet ikke det med big brother, paradise osv.. men fikk faktisk med meg første episode av Farmen i går og det virka til å vere kjempe koseligJeg ser så utrolig lite på tv og realityserier slutta jeg med for mange år siden.
Hvorfor skal man sitte å se på at andre enten finner på noe gøy eller driter seg ut? Finner mye heller på noe gøy selv da![]()
Der er jeg igrunen enig. Jeg ser kun 71 grader nord, sammenligner overhodet ikke det med big brother, paradise osv.. men fikk faktisk med meg første episode av Farmen i går og det virka til å vere kjempe koseligMen alle de andre tulle realityseriene er i mine øyne kun søppel
![]()
Hmm ,ja da skal det bli veldig artig å se hva dette egentlig er, for jeg aner virkelig ikkeJeg husker og farmen som noe koselig helt til de og ble preget av "spill og intriger".
71 grader nord der gjør de hvertfall noe som viser framgang
Når jeg tenker meg om.. jeg slutte egentlig å se på etter å ha jobbet på samme plass (lokasjon) som Christer Falch.
æææh dårlige minner!
Det er jo liksom ikke noe nytt. Kun nye folk.