Farlige bilseter

Hanna C

Gift med forumet
Var det noen som fikk med seg den repotasjen om livsfarlige barneseter igår? Hørte noe om at Graco kom skikkelig dårlig ut...Var det selve setet det var noe feil med eller var det det at basen ofte var feil festet? Blei litt nervøs, vi har det setet..huff...

Var det graco 0-9 kg eller 9-18 kg?

Tror kanskje det var 9 til 18 kg..

9-18 fikk mye kjeft i Foreldre og Barn sin test - har ennå ikke hørt noe galt om Autobaby (den med base - som vi har[;)])

Å det var godt!! Vi har også et sånt sete. Eneste negative jeg har opplevd er at jeg synes han sitter så bratt!! Men det har komt seg veldig nå når han er blitt litt større.
Nå ble jeg også litt redd her akkurat som Hanna C. Har ikke fått med meg den testen jeg....

ORIGINAL: snusken

Å det var godt!! Vi har også et sånt sete. Eneste negative jeg har opplevd er at jeg synes han sitter så bratt!! Men det har komt seg veldig nå når han er blitt litt større.
Nå ble jeg også litt redd her akkurat som Hanna C. Har ikke fått med meg den testen jeg....

Vi lånte et annet sete til JRjr en uke da vi var hos svigers, der satt han enda brattere, så jeg synes det var mye værre[:(]

Back
Topp