Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjelder det kun nøtteallergi?ikke så lenge mannen din er allergisk... mannen min er allergisk og legen sier jeg ikke får spise nøtter i svangerskapet..
hakke peiling.. viste det ikke før sis,t da mannen var med på den første legekontrollen, da sa han at han hadde nøtteallergi å da sa hun det. hun minnet meg på det nå også.. allergi = sykdom i familien, noe jeg ikke tenkte på. så det står på "gravid arket" mittGjelder det kun nøtteallergi?
Oj, dette var ikke jeg klar over! Her er det igrunn uansett jeg som er mest ømfintlig mot ting da, melk f.ex, så det holder jeg meg unda uansett. Men gubben tåler ikke store mengder hasselnøtter, så da skal jeg heller ikke spise det slik jeg forstår?hakke peiling.. viste det ikke før sis,t da mannen var med på den første legekontrollen, da sa han at han hadde nøtteallergi å da sa hun det. hun minnet meg på det nå også.. allergi = sykdom i familien, noe jeg ikke tenkte på. så det står på "gravid arket" mitt
Er ikke sikkert det er farlig for deg, men det kan være skadelig for fosteret og inne i magen er det vanskelig å oppdage, derfor bør du la være sa legen til meg. Hør med legen din når du fyller ut de gravid papirene. Kort tungebånd står også på arket mitt.Oj, dette var ikke jeg klar over! Her er det igrunn uansett jeg som er mest ømfintlig mot ting da, melk f.ex, så det holder jeg meg unda uansett. Men gubben tåler ikke store mengder hasselnøtter, så da skal jeg heller ikke spise det slik jeg forstår?
Hvorfor må det stå stramt/kort tungebånd på papirene? Jeg har også det men ser ikke sammenhengen ved det å graviditet. Det er jo ikke noe farlig.Er ikke sikkert det er farlig for deg, men det kan være skadelig for fosteret og inne i magen er det vanskelig å oppdage, derfor bør du la være sa legen til meg. Hør med legen din når du fyller ut de gravid papirene. Kort tungebånd står også på arket mitt.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Oki men det trengs vel ikke nødvendigvis å klippes? Går vel fint an å leve me stramt bånd? Eller? Jeg har aldri blitt undersøkt av lege eller noe for det , så det er ikke sikkkert jeg har en veldig alvorlig grad av det. Men jeg ser det jo og kjenner selv at det er stramt.De ville klippe tungebåndet før dag 3 på Ahus for da slipper man bedøvelse. De opplever stadig at foreldrene glemmer å nevne det, å mannen min har klipt sitt, så da ville jordmor ha det på arket.
Ny termin 03.02.14
Farlig er det ikke,, men kan bli vanskelig for baby å die med stramt tungebåndOki men det trengs vel ikke nødvendigvis å klippes? Går vel fint an å leve me stramt bånd? Eller? Jeg har aldri blitt undersøkt av lege eller noe for det , så det er ikke sikkkert jeg har en veldig alvorlig grad av det. Men jeg ser det jo og kjenner selv at det er stramt.
Termin 9. februar med første frøet![]()
Jeg er litt på tynn is nå. Men, ja tror det går fint an å leve med det, men det er mer pga amming/suge teknikk og språkutviklingen om jeg forsto det rett.Oki men det trengs vel ikke nødvendigvis å klippes? Går vel fint an å leve me stramt bånd? Eller? Jeg har aldri blitt undersøkt av lege eller noe for det , så det er ikke sikkkert jeg har en veldig alvorlig grad av det. Men jeg ser det jo og kjenner selv at det er stramt.
Hmm oki. Ja det var jo litt vesentligFarlig er det ikke,, men kan bli vanskelig for baby å die med stramt tungebånd
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
OkiJeg er litt på tynn is nå. Men, ja tror det går fint an å leve med det, men det er mer pga amming/suge teknikk og språkutviklingen om jeg forsto det rett.
Ny termin 03.02.14
Okija jeg har ihvertfall ingen anelse hehe. Kan jo høres riktig ut det da. Men i og med at ingen lege har sagt til meg at jeg har det så regner jeg med at det ikke er så gale hos meg kanskje? Har aldri hatt noen problemer med språk eller når jeg ble ammet.
Ja kan jo nevne det når jeg har fødtDa er det nok tipp topp hos deg. men det kan kanskje værte lurt å nevne det til jordmor når du har født.
Ny termin 03.02.14
Tror ikke de kan være farlig.. Du hadde jo merket hvis de var muglet eller smakte skikkelig vondt.Jeg tenkte mer på det at nøttene var haugamle! Hehe..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app