Farlig med...

Smukka

Glad i forumet
...Ofte UL??
Skal på ordinær UL på onsdag i neste uke, også har jeg fått time i tr.heim på en utvidet Ul dagen etter... Kan det være skadlig for fostret??
Er så usikker på om jeg skal avlyse det jeg har her hjemme eller om jeg skal utnytte det å få se nurke to dager på rad?!!

kan dere si meg hva dere ville gjort??? er sååå usikker....

Jeg trodde ikke UL var noe farlig i våre dager i det hele tatt jeg, er det ikke bare lydbølger da? De som har mer enn ett foster går jo oftere til UL og de hadde jo ikke det om det var skadelig... Så jeg hadde nok gått begge dagene jeg[;)][:D]

var fastlegen min som sa at det itje var bra me ofte UL.. så jeg vet ikke... huff... hehe

Spørs hvor ofte tror jeg. En gang i uken er jo ikke noe vits vel. Men viss det bare er snakk om 2 ganger så er det jo ingenting. Var på 2 ultralyder før uke 12 og da nevnte de ingenting om det i alle fall.

har vært på en allerede, også skal æ på en på onsdag den 12 og en torsdag den 13... men så blir det stopp..

Men har bestemt meg.. skal ta begge[;)] Vil vite hva det blir, så da har jeg to muligheter... hihi[:D]

natta til dere alle.. klem...[:D][:D]

hehe.. ja, da bør du få svar...
Men tror ikke det er noe farlig.. Kom på Tom Cruise, han kjøpte jo ultralyd utstyr han, så de kunne følge med.. [:)]

hehe ja det gjorde han vell.. hmh.. jaja.. folk me pænga..[;)]

Da skal vi nu bærre ta det med knusende ro!! [:D][:D] 

klem..

ORIGINAL: Smukka

var fastlegen min som sa at det itje var bra me ofte UL.. så jeg vet ikke... huff... hehe

Der må legen din ta kraftig feil!! Jeg har vært på UL 6 ganger allerede, og skal på MANGE til..
Vi mista etter fullbårent svangerskap i januar i år.
Og det er a-hus som har satt opp alle UL.
Hadde det vært skadelig for babyn hadde de ikke gjort det!

Nei du sier noe der!!! Men nu skal det sies at han e litt sånn småpussi den herre legen da..

Krysser alt for at det skal gå bra denne gang da Janniche!!!! goo klem!!

ORIGINAL: Smukka

Nei du sier noe der!!! Men nu skal det sies at han e litt sånn småpussi den herre legen da..

Krysser alt for at det skal gå bra denne gang da Janniche!!!! goo klem!!

Da så..[:D] Var ikke meningen å være krass altså.. men jeg håper virkelig ikke de tar skade av det.. da hadde de vel ikke satt opp så mange UL regner jeg med.. hehe..
Takk for det forresten.
Klem

annså deg itje for å være krass nei...  men tror de vet ka de gjør de herre jormødren.. så vi stoler på de!!![:)]

Back
Topp