• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

farlig med paracet?

tulla88

Gift med forumet
jeg har fått influensa, vondt i halsen og kroppen, tett i nesa, hodeverk og 38 i feber.. men lurer på om det er farlig å ta en paracet eller to før jeg legger meg.. tok ingenting sist og heller ikke tatt noe smertestillende så langt..

hvorfor skulle det være farlig?[:)]

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

hvorfor skulle det være farlig?[:)]

har jo lest så mye om det i det siste..

Nyere forskning har bevist at det ikke er greit å ta paracet under svangerskap lenger... Så jeg vet ikke [&:]

åhh.. ikke fått med meg det jeg[&:] kanskje like greit og ikke gjøre det da så er du sikker hvertfall[:D]

Jeg har lest stikk motsatt, at paracet er førstevalg og helt ok i svangerskap. Tatt flere ganger selv[:)]

Hadde ikke gjort det iallefall.
Slet med "migrenehodepine" under svangerskapet, lå heller på sofaen urørlig enn å ta noe.
Tar knapt en pille nå som ugravid også.

takk jenter [:)] tar med meg en opp i senga nå.. og så ser jeg om jeg blir verre utover natta..

ORIGINAL: snopeguri

Jeg har lest stikk motsatt, at paracet er førstevalg og helt ok i svangerskap. Tatt flere ganger selv[:)]

Ny forskning sier at det ikke er greit lenger. Så sånn er det for øyeblikket.

jeg tok parasett når alt var på sitt værste når jeg var dårlig. Ungen er frisk om bare det. Det kommer vell litt ann på mengden, at man ikke skal bruke dette som den raskeste løsningen og knaske på det. 

Back
Topp