Farlig, eller ikke?

Chrisa05

Forelsket i forumet
Hei [:D]
På lørdsag var vi på båttur, men på veien hjem var det litt mye bølger, så det hompet en del, så det jeg lurer på om dette var farlig for ungen?? for den ligger vell godt beskyttet inni der, men lurer lell siden det var store bølger å kjente det suget i magen.

Er usikker på det med båten.. Men pc er jo ikke bra for noen [;)] Har selv pcen oppå mappen for å" lindre " strålingen.. Men man bør ha pcen på et bord istedenfor på fanget[;)] Men eg gjør det ikke selv så LIVSFARLIG for oss eller for barn kan det ikke være. Bar vis du sitter med pcen på fanger heele dagen [:)]

Jeg sitter alltid med pcen over magen jeg :S er det dumt da? [&:]

Det med båten tviler jeg på at er farlig... det gjorde vel ikke vondt? har hørt om folk som rir i hele svangerskapet og det går fint med dem... det homper jo veldig...

Jeg kjørte det bittelille toget inn til sølvgruvene i Kongsberg tidlig i sv.sk med snuppa(det rister godt det). Og hun virker da frisk den dag i dag...litt forkjøla da, men tror ikke togturen er årsaken der[:D][:D]
Så tror det går helt fint med en humpete båttur også...så lenge du ikke har vondt så[:)]

ok, nei det gjorde ikke vondt, men det kilte veldig i magen hver gang vi kom opp i høden å så ned [:)] litt ubehaglig bare.

ORIGINAL: Christina88

ok, nei det gjorde ikke vondt, men det kilte veldig i magen hver gang vi kom opp i høden å så ned [:)] litt ubehaglig bare.

Da får du sikkert bare en unge med gode sjøbein da vet du[:D]

er nok ikke farlig[:)] 

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

er nok ikke farlig[:)] 

det med data har jeg å tenkt på

ORIGINAL: Christina88

Helt normalt at det kiler litt i magen ;) det er jo deilig :p går nok kjempe fint med lille baby... den kosa seg sikkert ;)

Det går nok veldig fint.

Men jeg har hørt at man ikke skal kjøre speedbåt som humer mye når man er gravid. Men om det stemmer vet jeg ikke.

Jeg jobber med hest og har ridd og kjørt hest i trening under hele svangerskapet, har gått helt fint hittil [:)]
Litt ubehagelig er det jo når det humper sånn og man er jo helt klart mer forsiktig på hesteryggen ( løper ikke ned de bakkene man gjorde før [;)] )

ORIGINAL: EogR

Aner ikke jeg, men skulle tro at det ikke er farlig! Som du sier så ligger den jo super godt beskytta inni der!!

I og med at du har laga en farlig, eller ikke tråd, kan jeg spørre et spørsmål også?

Er det farlig å sitte med bærbar pc på fanget når man er gravid?

Er det farlig å sitte med bærbar pc på fanget når man er gravid?

Sambo anbefalte meg(som sitter mye med pcen i soffaen) å kjøpe ei sånn PC pute på IKEA til 130kr. Den er helt genial. Tilpasset for de som bruker pcen mye i soffaen[:D] Myk under og en hardplate øverst til å ha PCen på[;)]

Back
Topp