Farging/bleking av hår ?

trla

Andre møte med forumet
Hva tenker dere om dette?

Selv begynner jeg å få en god ettervekst, men er så i tvil om jeg skal tørre å gjøre noe med det eller ikke. Bør kanskje vente til etter uke 12.

Forrige svangerskap mener jeg på at jeg gikk til frisøren i uke 9(?) og farget etterveksten, ble ikke så fornøyd da bleiking er best, men resten av sv.skapet bleiket jeg det hos frisøren :)

Tror heller ikke dette er noe problem...

Sjekket opp for litt siden da jeg også er avhengig av farging av håret, og det skulle ikke være noe problem :D

Det skal ikke være noe problem å farge håret. Men jeg pleier å si ifra til frisøren, og i forrige svangerskap tok han foliestriper for å farge etterveksten slik at ikke fargen kom inntil hodebunnen min. Men tror ikke det er nødvendig ;) Frisører jobber jo i svangerskapet

Jeg ville vært forsiktig... hvertfall ikke bleking direkte i bunnen, er frisør selv de sier det er ufarlig men det er også en grunn til vi bruker hansker og har en kasse der vi blander farge og sugpunkt i veggen. Jeg ville ventet til uke tolv var jeg deg. Det sier jeg selv da jeg har hatt en ma og en sa mens jeg jobbet. Når jeg sykemeldte meg 3 gangen gikk det bra
. Det kan være tilfeldigheter og det kan ikke..

Ville ikke bleika håret hjemme på et lite trangt bad feks. Det e mye kjemikalier å e viktig å ha gode avsug å god lufting når du driver med bleking generelt, gravid eller ikke:)

Har skjønt det sånn at det er helt ufarlig å bleke/farge håret hos frisøren:)

Jeg gjorde det når jeg var 3+4 og skal igjen neste lørdag :)!

Back
Topp