Farging av klær

s_lady85

Elsker forumet
Noen som vet hvor mann kjøper sånn fargestoff man farger klærne me? på vanlige remabutikker? [8|]

og hvordan dette gjøres? [8|]

om d du ska farga e i bomull så e d normalt ingen problemer men d kan ver at tråen ikje e d å då tar ikje den fargen, men farge kan du kjøpe på daglivaren eller på europris..... men ikje ha for mange plagg i maskinen på ein gang då blir d et dårligt resultat. Å når du har farga alt du ska sett maskinen på skylling et par ganger får du vaske lyse kler iallefall dor vil alltid ligga litt farge igjen i maskinen

ORIGINAL: Pidamor

De har i de litt større matbutikkene, ja. Utvalget av farger kan variere. Husk at du må kjøpe salt i tillegg. Fargen kan misfarge vaskemaskinen, men jeg har ikke opplevd det. Jeg har farget ting et par ganger, og resultatene er ekstremt varierende. Noen ganger dekker det fint, andre ganger blir det bare skjoldete. Det hender at sytråden som tøyet er sydd med ikke tar farge, men at resten av stoffet gjør det, eller omvendt. Det er altså mye rart som kan skje, så jeg ville ikke farget noe jeg var veldig glad i.

okay.... skal farge noe hvitt svart.... ikke noe jeg er veldig gla i .... håndklær [8D] salt? huh... hiver en fargestoffet i vaskemaskins beholderen der vaskepulveret skal vær? og salt oppi itillegg? hvor mye salt da?

har ikke gjort dette før...

Oki, takk for info [;)]

Back
Topp