Farging av hår

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg var hos frisøren her om dagen, og hun spurte meg om jeg hadde min naturlige hårfarge eller om jeg farget det, og da jeg fortalte at det er min naturlige farge ble hun nesten litt overrasket!

Er det slik at de fleste farger håret sitt?
Farger du håret ditt?

Tror de fleste farger. .. Har farget i maaaaange år, men fargen jeg har nå, er kun litt lysere enn min naturlige... Kanskje jeg skal spare det ut? :-D

Jeg var hos frisøren her om dagen, og hun spurte meg om jeg hadde min naturlige hårfarge eller om jeg farget det, og da jeg fortalte at det er min naturlige farge ble hun nesten litt overrasket!

Farger du håret ditt?
Jeg har og en type farge mange tror jeg farger det

Ja jeg tror de fleste farger. Den vanligste hårfargen hos nordmenn er vel "komunegrå", altså askeblondt/mørk blondt... Ganske kjedelig. Og så er det jo vanlig å få de første grå hårene rundt 30års alderen, noen før noen senere. Og ingen går med naturlig gråe har nå liksom.

Jeg jobber med å gro ut den naturlige fargen etter ca. 12 år med hjemmefarging :)

Farger ikke håret mitt nei :)

Jeg farger, men ser folk bilde av meg med min naturlige farge får jeg beskjed om at bleking er farlig for håret. Jeg har mørke blå øyne og mørke brune øyenbryn, så min naturlige blonde farge blir rar på meg. Men morsomt at alle trur det er en den ekte;)

Trur dei fleste har ein form for farge i håret, enten striper eller heile.
Eg har ein blanding ;)

Farger du håret ditt?
Nei, farger ikke håret..! Må da ikke det.. er så sjeldent hos frisøren og synes det fort blir stygt med utveksten!

Farger ikke håret! Farget sist for 4 år siden og har endelig fått min naturlige farge over hele lengden! Har ganske langt hår da.. Aldri mer. Håret mitt ble rett og slett ødelagt.

Back
Topp