Farging av bryn!

*janne*

Glad i forumet
Dere som gjør det hjemme, hvilket merke bruker dere, å er dere fornøyd?

Jeg har en fra depend tror jeg, men føler den setter seg på hudsen, åsså er den borte etter to dager!!! [&o]

Tror det er kolokrem jeg bruker, funker fin fint her[:)]

ORIGINAL: MayKr

De har en på parfymeriene som heter kolokrem eller noe sånt? Gul eske i alle fall. Den har jeg brukt de gangene jeg har farga selv.

Synes det er bedre å gjøre det hos frisør jeg da. Pleier alltid å stikke innom "frisøren min" på Agaton Sax i Molde når jeg er der å piffe opp brynene mine. Jeg blir alltid fornøyd og de har en veldig veldig fin brunfarge som ytterst få salonger bruker!

Jeg er frisør selv, jobber på hårfint! Meeeen jeg synes det bli så domt å stikke innom der i hytt å pine å farge dem... [X(]
Takk for tipset! [:)]

ORIGINAL: *janne*

De har en på parfymeriene som heter kolokrem eller noe sånt? Gul eske i alle fall. Den har jeg brukt de gangene jeg har farga selv.

Synes det er bedre å gjøre det hos frisør jeg da. Pleier alltid å stikke innom "frisøren min" på Agaton Sax i Molde når jeg er der å piffe opp brynene mine. Jeg blir alltid fornøyd og de har en veldig veldig fin brunfarge som ytterst få salonger bruker!

Jeg er frisør selv, jobber på hårfint! Meeeen jeg synes det bli så domt å stikke innom der i hytt å pine å farge dem... [X(]
Takk for tipset! [:)]

Blir kanskje litt dumt å stikke til konkurrenten i alle fall [8D] Men du får ikke kjøpt med deg hjem fargen dere har på salongen da?

Hehe ja det blir nok det! [:)] Jo det kan jo hende, det hadde jeg ikke tenkt på!! [:)][:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Tror det er kolokrem jeg bruker, funker fin fint her[:)]

ORIGINAL: *janne*

Dere som gjør det hjemme, hvilket merke bruker dere, å er dere fornøyd?

Jeg har en fra depend tror jeg, men føler den setter seg på hudsen, åsså er den borte etter to dager!!! [&o]

Kjøp sånne sprit-servietter (desinfisering) på apoteket, og gnikk huden m den..da går den ekstra fargen veldig lett av. Gjorde det selv senest nå på lørdag når jeg farga bryna..og det var hos frisør, men fargen setter seg liksom likevel på huden..

Har fjerna sprittusj fra hud m de, og alt mulig annet...det er kjempesmart!! [;)]

Bruker også kolokrem.

Tips: Bruk en fet krem eller vaselin rundt brynene før du farger de, så setter ikke fargen seg på huden om du skulle søle litt.[:)]

Jeg brukte depend en stund, men er tilbake til kolokrem. Synes den er bedre. Ser du har fått noen tips for å fjerne farge fra huden, her er et til. Jeg bruker en sånn peelinghanske, og skrubber litt forsiktig med den, sammen med en ansiktsrens. Da får jeg tatt det som har kommet på huden.

Takk for alle tips folkens!!! [:)][:D][:)]

smør inn med vaselin først!

Farging av hår er ikke særlig bra i svangerskapet man kan få mange rare resultater og det er endel stoffer som går i blodet og vider til morkaka så ikke overdrivfarging i gravideten[;)]

ORIGINAL: Miu

ORIGINAL: Junimamma1

smør inn med vaselin først!

Farging av hår er ikke særlig bra i svangerskapet man kan få mange rare resultater og det er endel stoffer som går i blodet og vider til morkaka så ikke overdrivfarging i gravideten[;)]

Jeg har snakket med flere frisører angående dette, samt jordmoren min, og det er kun en myte at det er farlig å farge/bleke håret når man er gravid. Ja, det stemmer at man KAN få en litt annen farge enn ønsket, men dette er noe som skjer sjelden. Har selv stripet håret og farget vipper og bryn gjennom hele svangerskapet, og resultatet har blitt som det alltid gjør[:)]

Jeg er selv frisør så.... [:)]

Back
Topp