farging av bleka hår! et enkelt spm

x1xBitzyh

Forumet er livet
kan jeg putte i ekstra lys askblond(L´oréal) i det bleka halvgule håret mitt uten at håret blir grønt eller uønsket farge[:D] kjøpte fargen i butikken nå nettopp

Usikker...
Men om det blir grønt, så ta i ketchup med en gang!

ketchup?[8|] første gang jeg har hørt om ketchup i hår![&o] blir det grønne borte eller blir det bare litt mindre da?

Ville ikke anbefalt det..
prøvde det en gang.. å det ble temmelig
grufullt!
Men det kan jo bare være meg som var uheldig dah....[;)]

ORIGINAL: blomsten min

ketchup?[8|] første gang jeg har hørt om ketchup i hår![&o] blir det grønne borte eller blir det bare litt mindre da?

Lille venn...man skal ikke ha ketchup i håret...det har jo ike no virkning...

Det kan bli grønt hvis håret ditt er slitt...
(er frisør)

ORIGINAL: LeonElias`mamma

ORIGINAL: blomsten min

Lille venn...man skal ikke ha ketchup i håret...det har jo ike no virkning...

Det kan bli grønt hvis håret ditt er slitt...
(er frisør)
hmm... jeg tror ikke det er så ille slitt? veldig mykt og så ble det klipt ganske kort sist jeg var hos frisøren så det er ikke slitte tupper hvertfall.... Grunnen til at jeg vil farge det er fordi jeg synes det er så ille gult, bleka det for et år siden og for en del mnd siden sist så begynner å bli litt halvstygg ettervekst.[&o][&o]

ser nå at vi har en mørkebrun farge her i huset og... så om håret blir grønt får jeg slenge i noe mørkt[&o] here weee go![:D]

stikk heller til frisøren og kjøp en glansvask med lillatone.de tar vekk gulskjær.eller så kan du ta pakken med lysfarging og først ta etterveksten så dra ut i hele håret siste 10min f.eks.har du veldig lang ettervekst så ville jeg ikke anbefalt hjemmefarging (mer en 3-4 cm).dette er fordi innerst vil du bli ganske lys og så vil fargen bli gulere og så ganske hvit i de tuppene som er lysnet fra før.
askeblonde toner gir ikke grønnskjær men heller gråe/blå.grønnskjær kan du få hvis du skal farge håret mørkere.[;)]

Ja altså, det er som lillemolla sier, du kan risikere at det blir grått...og det er ikke fint...

Dra heller å kjøp deg en glansvask...det er ikke så dyrt heller...

jeg må ha kalde farger for at det skal bli noe fint... men men... får dra en tur til frisøren og få i en ny farge... tror jeg vil ha det litt mørkere enn lys... fyyyy jeg hater virkelig dama i butikken, mannen min endte opp med å få RØDT hår etter et besøk i denne butikken[&:] "du MÅÅÅ ha i rødt før du farger det svart!"... mannen min gjorde det, og den svarte fargen klarte faktisk ikke å overdøve den rungende rødfargen!... vi har begge lyst hår, men så snart det kommer litt rødt i håret på oss begge blir det gulerot... skjønner IKKE åssen det er mulig å ikke kunne farge rødt hår svart![&:] (jeg har skulle farge håret lysebrunt engang og endte opp med rødt hår)

Back
Topp