Rara
Gift med forumet
Jeg fikk i oppgave å bestemme hvilken farge borettslaget skulle male utsiden av huset i...jadda..her har jeg brukt lang tid på å finne flere bra fargekombinasjoner (siden borettslaget stemte nei på å male alt i eggehvitt, de ville ha en annen farge på kanter[8|]) Jadda...står og maler i dag og ser at det er kjøpt inn helt feil farge!![:@] dvs alle de andre sier det går bra, at den er nesten lik...men jeg har for faan ikke brukt tid på å velge ut en tilfeldig farge!!
Arrrgh nesten lik er ikke rett!! så nå er jeg sur og naboene synes jeg er sær[&o] Hva er vitsen med at jeg skal sitte å bruke tid på å se på fargekoder osv, når de likevel går og velger en som er bare ca sånn jeg foreslo?? Jeg la fram flere forslag og det ble stemt fram til et resultat så...
Sorry rotete innlegg men er så sur at jeg skjelver nå...(ok..litt hormonell også kanskje..) (plansjene med forslagene jeg hadde laget er visst kastet så de fargekodene jeg hadde lett fram er jo lost også...[&o])
jaja dagens klage..
Arrrgh nesten lik er ikke rett!! så nå er jeg sur og naboene synes jeg er sær[&o] Hva er vitsen med at jeg skal sitte å bruke tid på å se på fargekoder osv, når de likevel går og velger en som er bare ca sånn jeg foreslo?? Jeg la fram flere forslag og det ble stemt fram til et resultat så...
Sorry rotete innlegg men er så sur at jeg skjelver nå...(ok..litt hormonell også kanskje..) (plansjene med forslagene jeg hadde laget er visst kastet så de fargekodene jeg hadde lett fram er jo lost også...[&o])
jaja dagens klage..