Fargevalg..

Rara

Gift med forumet
Jeg fikk i oppgave å bestemme hvilken farge borettslaget skulle male utsiden av huset i...jadda..her har jeg brukt lang tid på å finne flere bra fargekombinasjoner (siden borettslaget stemte nei på å male alt i eggehvitt, de ville ha en annen farge på kanter[8|]) Jadda...står og maler i dag og ser at det er kjøpt inn helt feil farge!![:@] dvs alle de andre sier det går bra, at den er nesten lik...men jeg har for faan ikke brukt tid på å velge ut en tilfeldig farge!!

Arrrgh nesten lik er ikke rett!! så nå er jeg sur og naboene synes jeg er sær[&o] Hva er vitsen med at jeg skal sitte å bruke tid på å se på fargekoder osv, når de likevel går og velger en som er bare ca sånn jeg foreslo?? Jeg la fram flere forslag og det ble stemt fram til et resultat så...

Sorry rotete innlegg men er så sur at jeg skjelver nå...(ok..litt hormonell også kanskje..) (plansjene med forslagene jeg hadde laget er visst kastet så de fargekodene jeg hadde lett fram er jo lost også...[&o])

jaja dagens klage..

Kjipt, men hva synes du om fargen de bruker? Blir det fint? Hvis ikke, hadde jeg virkelig protestert.

Jeg må nok innrømme at jeg overreagerte en bitteliten smule da[&o]
Det blir jo greit..var et av alternativene jeg hadde foreslått, men jeg synes at når det har foregått en avstemming mellom flere farger og en avgjørelse er tatt, så kan man ikke bare dra i butikken å velge noe annet[8|]
Vi skal flytte iløpet av et halvår så jeg driter egentlig i det, men det er prinsippet!

(så blir jeg så irritert når noen tror at man bare tar en tilfeldig grønnfarge, en tilfeldig gråfarge og en tilfeldig hvitfarge så blir det så fint atte..my god, det finnes jo så mange forskjellige gråfarger osv! Da jeg tok at år studier som interiørkonsulent fikk jeg i oppgave å finne fliser, maling og innredning til badet til en venninne. Jeg satt i timesvis og lagde forslag, lette etter flistilbud og prøvde å finne farge som passet flisene. Endte tilslutt på en farge som sto utrolig godt til flisene. Da hun skulle kjøpe malingen hadde hun glemt igjen plansjen jeg laget hjemme, så hun valgte en farge som hun syntes så lik ut (men den var IKKE det) Jeg synes ikke resultatet ble veldig bra, men hun var veldig fornøyd. Selv om det viktigste selvfølgelig var at hun var fornøyd merket jeg at jeg krympet meg hver gang hun skrøt av at det var jeg som hadde laget badet[8|])

Jaja, når jeg leser hva jeg har skrevet ser jeg jo egentlig at det kanskje muligens er jeg som er litt sær...
alt man skal irritere seg over en søndagskveld da...

Beklager, men jeg må bare dra litt på smilebåndet[:D]
Men, jeg forstår deg veldig godt!
Jeg også er veldig opptatt av sånt. Hvitt er ikke hvitt liksom!!

Back
Topp