Fargevalg for kjole i bryllup

Hvit er bruden og rødt skal man unngå fordi, ja, da har man hatt sex med brudgommen. Haha, når det er sagt hadde jeg dyp rød som hovedfarge i mitt bryllup og forloveren min stilte, etter mitt ønske, i dyp rød kjole:p
Sort syns jeg er enkelt og greit, og ok.. Den rosa du linket fungerer også da, men kanskje litt kaldt nå?
Lykke til - ikke lett!! ;)

Er vel greit med farger. Men hvitt, svart og rødt skal man vel helst unngå.

Ellers er jeg ikke så nøye på farger! Trenger ikke være kun duse farger i ett bryllup. Hadde kanskje ikke valgt neon-farger. Men ingen lov mot det

Jeg tenker du er litt "unnskyldt" nå når du er gravid. Jeg var i bryllup når jeg var 30uker på vei med nr.1 og greide ikke å finne noen kjole. alt skulle være trangt og kort da, og det var før vi hadde det store utvalget på nettet...

Finner du en kjole du føler deg vell i kan du ev. nøytralisere (eller skille ut om den er hvit) med et stort sjal elno.

Bestilte den rosa blondekjolen og den blå bare i en mørkere blåfarge og en lik i rosa samt en annen en. Alle fra mamalicius. Siden jeg uansett skulle betale for frakt så tenkte jeg at jeg bestiller 4 stk og sender 3 av dem tilbake :) Bestilte også forskjell størrelse slik at jeg kunne teste hva som passet best. Men blir mørk blå eller rosa i fargen da så håper jeg de kommer snart :)

Back
Topp