Farger?

Puffen

Elsker forumet
Kan deres unger fargene? min Kos er ikke intresert i det hele tatt.

Tall og former og slikt er ok, men farger NOT!!!

Ja, fargene kan hun godt. [:)]

Farger kan hun, og telle kan hun
former kan hun de vanlige som hjerte, running, firkant..ikke flere tror jeg..

Her kan han både farger, former og telling. Fordi pappaen er fargeblind var farger noe av det første vi jobbet med[:)]

Bare min som har farge vegring altså!

Da er det bare å gå hardere til verks. Må jo være mulig å kunne andre farger enn rød og grønn etter dette forumet å bedømme [:@]

Det er da ikke noe stress, har møtt flere unger som ikke har kontroll på det enda. Er ikke så farlig, ikke livsviktig å kunne hverken farger, former eller å telle riktig enda skulle jeg tro [:D]

Fikk beskjed av barnehagen om å teste han...........

ORIGINAL: tutta80

Samme her. Bortsett fra at hun påstår at hun har rosa hår, men det er nok mer ønsketenking. [:D]

Farger, form og tall er spennende. Sikkert mye fordi storebror er førskolegutt [;)]

ORIGINAL: McBaby

ORIGINAL: tutta80

Samme her. Bortsett fra at hun påstår at hun har rosa hår, men det er nok mer ønsketenking. [:D]

he he he[:D][:D][:D]

Tamia begynner å bli ganske god på fargene, men er ikke helt stø på telling og former og sånn.
Hun er veldig god motorisk og snakker mye, men ligger nok litt etter med språket.
Hun skal forhåpentligvis bli tre-språklig, så det er mulig det har noe med det å gjøre;)

ORIGINAL: Puffen

Fikk beskjed av barnehagen om å teste han...........

Nei, uffa.... man tester ikke så små barn!! De er jo så forskjellig!! Men at dere jobber mer bevisst med farger er en helt annen sak!![;)] Mini her har vel akkurat lært de mest grunnleggende fargene, han var totalt uiterresert før, men plutselig løsnet det!![:)][:)]

ja, men hender han blander av og til. men som regel rett!

han her prøver, men det er oftere feil enn rett[:D] Kommer nok etterhvert...

ORIGINAL: WhiteZinfandel

Marcus kan alle farger..
Men han er ikke så veldig på former og fasonger..

Samma her.. og tall 123 6 9 sånn går det her[8D]

ja han kan de fleste farger, men blander litt noen ganger men da tuller han bare[;)]

Back
Topp