Farger!

Jeg er veldig glad i lilla, rosa og grått både i interiør og klær. Jeg klarer heller ikke Orange på noe som helst, grusom farge.... Gult er fint kun til påske,og liker heller ikke gule klær.

Sterke farger er tøft. Er også veldig fan av blå i ulike nyanser.
Er ikke spesielt glad i gult og brunt. Sennepsgul er en av de verre..
Og fargen "fersken". Den gjør meg kvalm....

Jeg liker de fleste farger, men liker ikke sånn senneps-gul farge og ikke brunt.

Hvilke farger liker du/liker du ikke?

Jeg elsker rosa, lilla, blå, hvit, svart, grå og mint. Jeg liker gul og grønn hvis det er i pastell, og limegrønn.

Men jeg takler ikke oransje!! Klarer det ikke. Er det feks ei jakke med oransje søm klarer jeg ikke kjøpe den. Bir skikkelig sur :P
Er ikke begeistret for rødt, grønt og gult heller.
Sambo satte på nye felger på ene bilen, han måtte ta dem av fordi det var et rødt merke i midten. Fyyy jeg klarte ikke se på bilen engang .P

Du da? Flere som har det slik som jeg? Og ja det er slitsomt :P

Jeg elsker rødt :p Men oransje er ikke helt blant favorittfargene mine, men synes ikke den er stygg :)

Veldig glad i farger generelt, men til hvert sitt bruk. Eller limegrønn bruker jeg vel ingen steder, den er så skarp.

Jeg er mer glad i rødt enn rosa. Når jeg var liten likte jeg best svart. Vet ikke hvorfor. Ellers har det vært grønt eller gult. Nå synes jeg turkis er vakkert. Hehe

Liker alle farger utenom rosa. Har aldri likt rosa:p alle de andre fargene liker jeg periodevis:)

Jeg elsker mintgrønn!!

Blått, grått og rødt :)

Mange andre farger jeg synes er fine, men de der er på topp. Liker sterke farger best ^^

Back
Topp