Farger!

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hvilke farger liker du/liker du ikke?

Jeg elsker rosa, lilla, blå, hvit, svart, grå og mint. Jeg liker gul og grønn hvis det er i pastell, og limegrønn.

Men jeg takler ikke oransje!! Klarer det ikke. Er det feks ei jakke med oransje søm klarer jeg ikke kjøpe den. Bir skikkelig sur :P
Er ikke begeistret for rødt, grønt og gult heller.
Sambo satte på nye felger på ene bilen, han måtte ta dem av fordi det var et rødt merke i midten. Fyyy jeg klarte ikke se på bilen engang .P

Du da? Flere som har det slik som jeg? Og ja det er slitsomt :P

Elsker blå, lilla og svart!

Misliker rosa. :P Kjøpte en lang jakke som var svart og hadde rosa snøre på hetta. Det var tøft, men der går grensa. ;)

Egentlig fan av alle farger.. Men finnes nyanser av de forskjellige fargene jeg foretrekker mindre en andre.. ;-)

Elsker gult og grønt.
Lilla og svart går fint.

Oransje, blå og rødt er ikke favoritter derimot.

Lilla, blå, turkis er vel favoritter her.

Misliker rosa sterkt:o men har jo måttet godta noe rosa klær til frøkna:rolleyes:

Er veldig glad i blåfarger, turkis, petrol, khaki, flaskegrønn, lilla og burgunder. Bruker en del sort og hvitt.

Liker ikke oransje, gul eller rosa og ikke neon farger. Rødt er fint, men føler meg ikke vel i den fargen.

Ikke glad i lilla :p Liker godt gult og blått. Og sort og gråtoner blir det en del av i klær.

Tja, til mine egne klær går det i blått, lilla, svart, brunt, rosa og beige, men kunne egentlig ha brukt rødt og gult også. Men tør ikke :-P
Men i følge fargeanalysen jeg var på for mange år siden kan jeg bruke det.

Men til spm:
Jeg liker i grunnen mange farger.
Det eneste jeg ikke er så fan av er gult, men kan ha det i feks klær med andre farger.

Interiørmessig her er det en del detaljer i rødt/Orange/rustrødt, svart, og brunt. ;-)

Elsker blå i alle nyanser. Ellers er vinrød og sennepsgul favoritter! Ikke særlig glad i grønn, annet enn mint og kaki, rød forbinder jeg nesten bare med jul og rosa er for sukkersøtt :P

Jeg tror faktisk ikke at det er noen farger jeg ikke liker.
De jeg liker best er rosa, brun, oransje og turkis.

Grønn, lilla og blå :)
Like absolutt ikke rosa :S grøss.

Jeg er veldig glad i lilla, forskjellige blåtoner og grønn :-)

Er egentlig glad i alle farger, men liker minst rosa ;-)

Elsker sterke farger, limegrønn, oransje osv. Ikke på klær til meg selv da, hehe. Grønt og blått er favorittene. Jeg har ikke sansen for burgunderrødt og mintgrønn, og jeg liker ikke mørkt tre og furu (veldig interiørfokusert for tiden merker jeg). Ellers går det mer på at jeg ikke liker en farge på spesifikke ting, feks hater jeg hvite biler :-P

Elsker blått, grønt og rosa i alle varianter. Og knallgult.

Lilla liker jeg dårlig, rødt også. Men burgunder er nok den jeg liker minst.

Glad i lilla, blå, svart, grå
Misliker oransje, gult, brunt og en del nyanser av grønt.

Veldig glad i blå, lilla og grå.

Klarer ikke rødt. Blir fysisk dårlig av mye rødt rundt meg. Ikke så veldig glad i oransje heller.

Elsker alle farger, men misliker gursje-grønn og mint-grønn(kler det ikke selv). Rosa og lilla er favorittene her :)

Back
Topp