Farger

Rosa, grått og hvitt gikk det i med forrige barn, så dette blir brukt om igjen nå, siden vi venter jente nr 2 :) Men har andre farger på klær også. Og utstyret vi kjøpte går i farger som sort, hvitt, brunt osv osv.Kun kjøpt rosa/lilla pledd sengetøy osv :-D
 
Fant akkurat en tøybleie etter snuppa. Og den kan såklart brukes men den var rosa:p hoho.
 
Jeg elsker grått, men bruker sorte klær,til barna ser jeg at det som oftest blir rosa ;)
 
Mintgrønn/blå, grå/hvit jordfarger og rustikke farger. Blir dårlig med svart, rød, gule klær osv her. Er super kresen, kjenner jeg blir litt sliten V meg selv :p
 
I og med at jeg har to gutter fra før har vi unektelig mye blått hjemme, dog i forskjellige nyanser. Jeg er glad i mørkeblått, knallblå og blågrønt. Babyblått har vi hatt lite av. Ellers har vi mye i grønt, grått og brunt, noe som er greit i og med at vi venter en jente denne gangen :)

Jeg er ikke veldig rosa av meg, men synes fargen er fin sammen med både brunt og grått. Petrol og duse grønntoner er også flott. Samtidig liker jeg godt sterke farger som gult og rødt, gjerne i "retrostil".
 
Back
Topp