Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Caroline
Er ikke helt sikker enda. Men tenker litt på å pynte med masse blomster, og med litt lilla detaljer kanskje? Men definitivt hvite duker og hvite lys.
Det jeg gleder meg mest til er å se dåpskjolen [:D] Den er det tipp-oldemoren til Eirin som lagde, og oldemoren hennes som brukte den først. Etter det har alle dåpsbarna i familien brukt den. Synes slike tradisjoner er helt fantastiske. [:D]
Men, jeg lurer også på en ting.
Er det bare vi som har tenkt til å vente til januar med dåp? Vet det er lovlig sent, men vi orker ikke tanken på å begynne å stresse med det nå med alt som har skjedd her av sykdom og diverse...
Er ikke helt sikker enda. Men tenker litt på å pynte med masse blomster, og med litt lilla detaljer kanskje? Men definitivt hvite duker og hvite lys.
Det jeg gleder meg mest til er å se dåpskjolen [:D] Den er det tipp-oldemoren til Eirin som lagde, og oldemoren hennes som brukte den først. Etter det har alle dåpsbarna i familien brukt den. Synes slike tradisjoner er helt fantastiske. [:D]
Er det bare vi som har tenkt til å vente til januar med dåp? Vet det er lovlig sent, men vi orker ikke tanken på å begynne å stresse med det nå med alt som har skjedd her av sykdom og diverse...

ORIGINAL: snupsidupsi
bli januar her også.
blir nok rosa lys og pynt. hvite duker
ORIGINAL: pindus
Her gikk vi for grønt og lysebått! Vi ville ikke ha det så veldig pyntet så vi gjorde det "rent" og gjennomført. Grønn flamingoblomst i høye glass vaser med blanke geleperler, høye glass lysestaker med lyseblåe lys, blå og grønne pyntesteiner og lyseblå sko av papp (laget selv) som bordkort!
Vi serverte Tapas koldtbord, og hadde kaker og frukt til kaffematen!
ORIGINAL: *Mammacili*
Vi skal ha dåpen nå i november, mye av grunnen er at dåpskjolen må passe + at det er greit å få det unnagjort før julestria[:D]
Vi skal ellers servere koldtbord + kaker som vi lager selv. Vi skal ha det hjemme hos oss[;)]