Farger du håret?

Ja! Synes hårfargen min er så død og kjedelig. Men prøver å holde meg så nærme min naturlige som mulig for å unngå at etterveksten vises for godt. :)

Ja, har gått fra å være naturlig blond til å bli kommunegrå. Så jeg striper jevnlig.

Gjorde tidligere, men ikke gjort på lenge (og håret har hatt godt av mangelen på farging). Men vurderer stripe mot sommeren for å få mer liv i håret :) Kanskje ta en klipp mens jeg er i gang

Jeg farger håret:) annenhver måned hos frisør..
Har ikke noe "valg" siden de første grå hår har meldt sin ankomst:P

Jeg gjorde det før, og det var veldig gøy, men man skal jo ha tid og penger til å farge ettervekst og passe på det. Nå gidder jeg ikke, det er for mye styr, men man kan jo gjøre mye gøy med striper alle mulige farger. Da slipper man etterveksten. :)

Har gjort det flere ganger, men siden jeg ikke får til selvfarging er det for dyrt for meg nå, å opprettholde en farge hos frisør. Har vært både platinablond og mørk rødbrun :) nå har jeg min naturlige hårfarge, som er mørkblond (kommunegrå, som noen kaller det).
Syns det er en kjempefin farge om frisyren er fin og håret er sunt og friskt :) Syns den er eeeekstra fin om sommeren med naturlig solblekede striper <3 Men jeg hadde litt lyst til å stripe nå, etter lang tid med vinter og håravfall etter fødsel. Var hos frisør igår og fikk klippet av 20 cm med tynne fjoner som frisøren fikk lov til å donere. Hun snakket meg til fornuft, sola kommer jo nå!

Jeg farger når jeg vil :) har holdt meg til brunt, mørkere enn orginalfargen min, men farget det lilla for en liten stund tilbake og aldri fått så mange komplimenter :D er en mørk lilla som ser "naturlig" ut og om jeg får si det selv - jeg er dritfin! Men litt mer bry med å ta vare på fargen enn når jeg bare har brunt :P

Farget det alltid før, men har nå hatt min orginale farge i mange mange år - jeg gidder rett og slett ikke å styre me farging. Men føler jeg har en fin farge og får lett litt spill i håret pga sola.

Etter jeg fikk barn har jeg blitt mye mørkere. Er nå mørk blond. Kunne tenkt meg striper for å komme litt nærmere der jeg var før, men orker ikke tanken på å farge ettervekst da det er ganske hektisk her i perioder og det typisk er en ting som vil bli nedprioritert

Jeg bruker farger som går ut av håret.

Sist gang lilla...:)

Jeg har blondt hår og de går ut av håret tar mye mer enn 8-10 vasker

Ja, synes det er veldig få som har en naturlig fin farge på håret.

Jeg skifter stadig farge på håret, er morro med forandring! Har ikke hatt min farge på håret siden barneskolen:p

Farger som bare det! Men det er fordi jeg er 24 år og får stadig flere grå hår... mamma fant det første når jeg var 12... men farger somregel I ca samme farge som jeg har I utgangspunktet :-p men er jo gøy å prøve litt annet av og til :-)

Back
Topp