Farger du håret?

Gjorde det før men slutta når jeg ble gravid... Endelig ser det ut som den naturlige fargen kommer tilbake så tørr ikke farge mer :p
 
Farget siden 8 klasse? Har ganske kjedelig kommune blondt og liker å leke meg med farger.
Gått mest i rødt hår men har lys blondt akkurat nå.. Vurderer å hive i litt lilla striper for å livne det opp. Farger det selv :)
 
Jeg farger og har farga i noen år. Jeg blir kvalm av å tenke på den naturlige hårfargen min (kommunegrått) :(

Jeg farger svart, og da kommer etterveksten ganske fort, synes jeg. Noen ganger tenker jeg at jeg vil ha andre farget i håret, litt rødlig, som Melisandre (røde prestinna fra Game of Thrones). Dessverre setter ikke fargen seg i svart hår, kun etterveksten.

Farger også selv hjemme, og det er billig og greit. Anbefale og anbefale. Det er opp til deg selv, egentlig. Men om du vil leke med farger, ville jeg unngått svart, for da må du bleke håret (eller vente!) om du vil ha andre farger, og det er litt kjedelig

Å farge hjemme tar ikke lang tid i hvertfall, men det drar litt ut noen ganger :)
 
Jeg har farget det i alle mulige farger siden jeg var 11, men de siste årene har det vært rødt, før jeg ble gravid, og ikke orket farge det så ofte. (Ettervekst er det mest harry jeg vet om. :p )
Da gikk jeg, for første gang på 15 år, tilbake til min naturlige hårfarge.
Nå striper jeg det selv, fordi jeg har noen "flotte" gener, som mener at jeg alt bør ha noen grå hår. :p
De synes ikke så godt når jeg alt har lyse striper. ;)
 
Ja. Jeg liker håret mitt rødlig, og misliker sterkt min orginale farge ("kommunegrått", kjedelig brunfarge..)..
Jeg vil ikke anbefale verken den ene eller andre veien.. En må gjøre det man føler for. Hårfarging er dog en forandring som er relativt enkel å angre på. Altså.. Det er ikke krise om det ikke blir bra, for man kan jo evt farge det tilbake igjen.
 
Nei, sluttet med det etter noen år ;)
 
Ja, lyse striper. Har ikke gjort det siden jeg ble gravid, så vurderer faktisk å slutte med det. Søsteren min sluttet, og håret hennes er så utrolig sunt og sterkt nå.
 
Aldri farget håret før. Fikk litt skrekken da venninna til lillesøstra mi hadde GRÅTT hår etter å ha farga det så mye i en alder av 14-15 år. :p
 
Er du usikker på om du orker ettervekst, hvorfor ikke gå til frisøren og få de til å lage en balayage/ombre. Med din farge øverst.
Null ettervekst, og mer liv i fargen din med en gang ;)
 
Striper håret kanskje en gang i året, har sluttet å farge ;)
 
Back
Topp